مقایسه پژو 2008 با رنو کپچر و نیسان جوک و سانگ یانگ تیوولی

به گزارش صبح مهریز، اگر بخواهیم دقیق باشیم، باید بگوییم روش درست آنالیز پژو 2008 این است که این خودرو را در کلاس کراس اوور های جمع وجور با دیگر رقبایش مقایسه کنیم تا قدرت این خودرو نسبت به خودروهای هم سطحش تعیین گردد.

مقایسه پژو 2008 با رنو کپچر و نیسان جوک و سانگ یانگ تیوولی

به همین علت، در این مطلب به مقایسه پژو 2008 با رنو کپچر و نیسان جوک و سانگ یانگ تیوولی می پردازیم تا ببینیم این خودروی فرانسوی در برابر رقبایش چه حرفی برای گفتن دارد.

مقایسه پژو 2008 با رنو کپچر

معروف ترین رقیب پژو 2008، رنو کپچر است. این خودرو، ترکیبی از رنو و نیسان است و مشخصات نیسان جوک را هم دارد. با این تفاوت که رنگ بندی سقف این خودرو، دست مصرف کننده را بازتر می گذارد.

با مقایس پژو 2008 با رنو کپچر از نظر طراحی داخلی، باید گفت که کپچر به پای پژو 2008 نمی رسد. قدرت موتور و شتاب این خودرو از پژو 2008 کم تر است. بعلاوه مصرف سوخت کم، ابعاد مناسب و سواری گرفتن از آن در مقایسه با پژو 2008، در سطح پایین تری واقع شده است.

نمای داخلی پژو 2008

مقایسه پژو 2008 با نیسان جوک اسکای پک

دومین مقایسه، مقایسه پژو 2008 با نیسان جوک اسکای پک است. این خودرو در سال 2010 به وسیله نیسان معرفی گردید تا نمونه ای تازه از هاچ بک های شهری باشد. طراحی این خودرو دارای تضاد جالبی است که البته شاید به ذائقه هر کسی خوش نیاید.

در مدل های فیس لیفت شده این خودرو، سیستم های ایمنی و طراحی مورد توجه بیش تری قرار گرفته است. مشخصات فنی نیسان جوک اسکای پک هم جزو مزیت هایش محسوب می گردد. بعلاوه این خودرو جزو مدل های بدون توربو به شمار میرود.

در کل، باید گفت که در مقایسه پژو 2008 با نیسان جوک اسکای پک، جوک گزینه خوبی برای تردد است، اما از نظر صرفه مالی در مصرف بنزین، به نظر می رسد که شرایط پژو 2008 بهتر باشد.

نمای پشتی پژو 2008

مقایسه پژو 2008 با سانگ یانگ تیوولی

برخی از افراد معتقدند پژو 2008 نسبت به سانگ یانگ های موجود در داخل ایران، شرایط ضعیف تری دارد، اما به واسطه ظاهر زیبایش محبوبیت خوبی به دست آورده است. تیوولی در کنار ظرافت های خاص و ابهتی که در طراحی ظاهری اش دارد، خیلی شبیه یک خودروی کلاسیک شاسی بلند است.

با مقایسه پژو 2008 با سانگ یانگ تیوولی از نظر طراحی و دیزاین باید گفت که طراحی داخلی تیوولی قابل قبول و مشتری پسند است. شکل مدرن کنسول، فرمان D-cut، دسته دنده خوش ترکیب و آپشن های تیوولی همانند سیستم ورود بدون کلید و استارتر دکمه ای، جایگاه های با روکش چرم، گرم کن جایگاه های جلو، نمایش گر مرکزی، سیستم های ترمز و پایداری ABS, EBD, ESP, HBA همراه سیستم کمکی در سربالایی HSA، سیستم فعال ضد واژگونی ARP، کروز کنترل و سنسورهای نور و باران، شش کیسه هوا و آینه های برقی و … باعث شده این خودرو، چشم ها را بیش تر خیره کند.

با این حال، وقتی از نظر ایمنی، کیفیت فنی، قدرت و شتاب این دو را مقایسه می کنیم، باید برای پژو 2008 احترام بیش تری قائل شد. ضمن این که در بازه قیمت نیز هزینه ای که برای تیوولی می کنید از پژو 2008 بیش تر است.

سخن پایانی

امیدواریم که این مقایسه توانسته باشد اطلاعات مفیدی از پژو 2008 در اختیارتان قرار دهد. شما می توانید با مراجعه به بخش آگهی های سایت خبرنگاران، از آخرین قیمت خرید و فروش پژو 2008 آگاه شوید.

نظر شما درباره مقایسه بالا چیست؟ از نظر شما کدام یک از این خودروها برترین انتخاب برای خرید هستند؟ نظرات و تجربیات خودتان را با ما در میان بگذارید.

منبع: بلاگ دیوار
انتشار: 8 مرداد 1401 بروزرسانی: 8 مرداد 1401 گردآورنده: sobhemehriz.ir شناسه مطلب: 2121

به "مقایسه پژو 2008 با رنو کپچر و نیسان جوک و سانگ یانگ تیوولی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقایسه پژو 2008 با رنو کپچر و نیسان جوک و سانگ یانگ تیوولی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید