فیوز سیبا و رله ایمنی پیلز ، تجهیزاتی که باعث حفاظت از دستگاه های شما می شوند !

به گزارش صبح مهریز، امروزه لوازم و دستگاه های برقی با قیمت های بالایی که دارند ، در هنگام نوسان ناگهانی ولتاژ و یا موارد دیگر که موجب خرابی و سوختن انها می شود، افراد را به سمت خرید فیوزها که وسیله ای برای جلوگیری از سوختن دستگاه های برقی می باشد، سوق می دهند.

فیوز سیبا و رله ایمنی پیلز ، تجهیزاتی که باعث حفاظت از دستگاه های شما می شوند !

فیوز وسیله ای برای قطع جریان است که وقتی جریان در مدار از مقدار مشخصی عبور می نماید ، مدار را با هم آمیختن عنصر قطع یا باز می نماید. فیوزها به طور عمده در دو نوع طبقه بندی می شوند ، یعنی فیوزهای ولتاژ بالا و فیوزهای ولتاژ پایین. فیوزهای ولتاژ پایین هم می توانند به دو نوع تقسیم شوند: یعنی نوع نیمه محصور یا قابل جابجایی و کاملاً از نوع کارتریج محصور.

انواع فیوزهایی که برای جلوگیری از سوختن دستگاه ها استفاده می شوند شامل موارد زیادی از جمله نوع و برند سازنده هستند.

در این میان فیوز سیبا siba یکی از بهترین فیوزهایی است که برای مصارف مختلف استفاده می شود و ما در این مقاله به انواع ان اشاره می کنیم.

شرکت سیبا (Siba) یکی از بزرگترین کارخانجات در زمینه تولید انواع فیوز به خصوص فیوز فشار قوی و فیوز استوانه ای می باشد . بازرگانی پیمان الکتریک به عنوان نماینده فیوز سیبا SIBA در ایران ، افتخار معرفی این محصولات را به شما خوانندگان گرامی دارد.

فیوز فشار متوسط Low voltage fuse فیوز مادگی Standard plug fuse فیوز تاخیری Time delay fuse Ferrule -type cartridge فیوز چاقوی یا فیوز کاردی Knife blade cartridge fuse فیوز سیلندری Cylinder fuse فیوز فشار قوی High Voltage fuse

برخی از مدل های فیوز فشار قوی سیبا | فیوز سیلندری siba:

فیوز سیبا 3000413.6.3 | فیوز SIBA

فیوز سیبا 3000413.6.5| خرید فیوز SIBA فشار قوی

فیوز سیبا 3000413.13| قیمت فیوز SIBA فشار قوی

فیوز سیبا 3000413.16 | فیوز SIBA فشار قوی

فیوز سیبا 3000413.18 | فیوز سیلندری SIBA

فیوز سیبا 3000413.20| فیوز سیلندری SIBA

فیوز سیبا 3000413.23 | فیوز سیلندری SIBA

جهت مشاهده اطلاعات فنی برای فیوز سیلندری پیمان الکتریک به لینک آن مراجعه کنید.

فیوز SIBA سیبا 3000413.40

فیوز 40 آمپر SIBA، 12 کیلو ولت با طول 292 میلی متر

فیوز SIBA سیبا 3000413.45 | فیوز سیلندری

فیوز 45 آمپر SIBA، 12 کیلو ولت با طول 292 میلی متر

فیوز SIBA سیبا 3000413.50 | فیوز سیلندری

فیوز 50 آمپر SIBA، 12 کیلو ولت با طول 292 میلی متر

جهت خرید انواع فیوزهای فشار قوی SIBA در جریان های مختلف و ولتاژ های 12 کیلو ولت ، 16 کیلو ولت، 36 کیلو ولت، 20 کیلو ولت و 24 کیلو ولت با شماره های فروشگاه پیمان الکتریک تماس بگیرید.

33992998 21 0098

33993009 21 0098

یکی دیگر از مدل های پرکاربرد فیوز سیبا ، فیوز استوانه ای Siba می باشد.

همانطور که از نام آن پیداست ، فیوز استوانه ای مانند استوانه است. در فیوز استوانه ای یک سیم باریک یا نوار آلیاژی فلزی در وسط و دو درپوش فلزی که در هر انتهای آن وجود دارد که هنگام قرار دادن (به صورت سری) در یک مدار الکتریکی به عنوان نقطه تماس استفاده می شود. سیم نازک برای ایجاد ذوب در دمای خاصی طراحی شده است که هنگام رسیدن مدار بیش از مقدار مورد نظر جریان الکتریکی حاصل می شود. وقتی سیم ذوب می شود ، مدار خراب می شود و در نتیجه جریان برق قطع می شود.

یکی دیگر از محصولاتی که قصد معرفی آن را داریم و برای ایمنی در ساختمان ها کاربرد دارد، رله پیلز PILZ است که نوعی رله حفاظتی محسوب می شود.

رله پیلز pilz ، یک نوع رله ایمنی است که توابع ایمنی را اجرا می نماید. در صورت وجود خطر، یک رله ایمنی برای کاهش خطر تا یک سطح قابل قبول کار خواهد کرد. هنگامی که خطا رخ می دهد، رله ایمنی یک پاسخ مطمئن و قابل اعتماد ایجاد می نماید. هر رله ایمنی عملکرد خاصی را نظارت می نماید. با اتصال یک رله پیلز pilz به دیگر رله های ایمنی، می توان به طور کامل نظارت بر یک دستگاه یا کارخانه را به دست گرفت.

رله ایمنی یک روش ساده و کارآمد برای برآورده کردن استانداردهای ایمنی موجود است که نتیجه آن ایجاد یک عملیات ایمن برای پرسنل و تجهیزات و همچنین عمر طولانی دستگاه ها می شود. کاهش ریسک باید برای هر کسب و کار یک اولویت باشد تا بتواند از کارمندان خود محافظت نموده و احتمال وقوع حوادث پر هزینه و یا جایگزینی تجهیزات را کاهش دهد. به طور کلی، اگر امکان کاهش ریسک وجود داشته باشد، باید آن را کاهش داد.

برخی از کدهای فنی رله پیلز :

رله PST 4 110VAC pilz

رله PST 4 24VAC pilz

رله PST 4 24VDC pilz

رله PNKL 230VAC/24VDC pilz

رله PNKL 110VAC/24VDC pilz

رله PNKL 24VAC/24VDC pilz

رله پیلز pnoz s4.1 c

جهت مشاهده اطلاعات بیشتر برای رله پیلز pilz به لینک آن مراجعه کنید.

مقاومت آلومینیومی (مقاومت ترمز) چیست و برای چه وسایلی کاربرد دارد؟

مقاومت ترمز آلومینیومی از اینورتر و درایوهای سرو در برابر بارهای الکتریکی برگشتی از اینورتر بر اثر ریجنریتیو(حالت ژنراتوری موتور) محافظت میکند و این انرژی از طریق یونیت ترمز یا چاپر ترمز داخل مقاومت ترمز آلومینیومی تخلیه می شود. در تجهیزات الکترونیک و برق و قدرت , از مقاومت های ترمز آلویمینیومی به عنوان مقاومت راه انداز, مقاومت محدود کننده و یا مقاومت نمونه استفاده می شود. همچنین از نوع مقاومت در آزمایشات بارهای الکترونیک قدرتی به عنوان بار مقاومتی استفاده می شود.

انواع مقاومت ترمز آلومینیومی دارای دو رشته سیم جهت اتصال به دستگاه در دو انتهای خود می باشد و در تابلوهای برق ، اینورتر ، جرثقیل یا تاور کرین و آسانسور کاربرد دارند.

جهت خرید و دریافت قیمت مقاومت ترمز آلومینیومی با مشاوران ما در ارتباط باشید.

021-33993055

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 18 بهمن 1399 بروزرسانی: 18 بهمن 1399 گردآورنده: sobhemehriz.ir شناسه مطلب: 1437

به "فیوز سیبا و رله ایمنی پیلز ، تجهیزاتی که باعث حفاظت از دستگاه های شما می شوند !" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فیوز سیبا و رله ایمنی پیلز ، تجهیزاتی که باعث حفاظت از دستگاه های شما می شوند !"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید