علاف که نیستیم؛ اگر شنا را نمی خواهند فدراسیون را تعطیل نمایند!

به گزارش صبح مهریز، مهدی انصاری در تبادل نظر با خبرنگار مهر، با گلایه از عدم بازگشایی استخر آزادی گفت: پس از شیوع ویروس کرونا حدود 4 ماه است که تمرینات متوقف شده است. به شدت افت نموده ایم و به استخر احتیاج داریم. شرایط ما از سالن های بدنسازی بدتر نیست. در سالن های بدنسازی تعداد افراد زیادی رفت و آمد دارند و مطمئناً خیلی بدتر از استخر است.

علاف که نیستیم؛ اگر شنا را نمی خواهند فدراسیون را تعطیل نمایند!

ملی پوش شنا ایران ادامه داد: از کلر برای بهداشت عمومی استفاده می نمایند. متوقف کردن تمرینات در استخر بسیار به ضرر ما تمام شد. نمی دانم چرا همچنان به این تعطیلی ادامه می دهند و امروز و فردا می نمایند. اگر تمایلی به آغاز تمرینات تیم ملی شنا ندارند صریح اعلام نمایند تا تکلیف خود را بدانیم چرا که هر زمان که با مسئولان صحبت می کنیم می گویند شنا کجای کار است. اگر واقعاً شنا جایی نیست این را در رسانه اعلام نمایند تا همه بدانند. ما که علاف نیستیم!

وی تاکید نمود: شنا درگیری تن به تن ندارد. قرار است مسابقات لیگ فوتبال آغاز بکار کند. در فوتبال شرایط بسیار بدتر از شنا است. درگیری وجود دارد، ما قرار است حدود 5 شناگر در استخر آزادی تمرین نمایند که خطری وجود ندارد.

انصاری اظهار کرد: مسئولان بارها خارج از مصاحبه اعلام نموده اند شنا هیچ جای کار نیست. اگر واقعاً این گونه است پس چرا ما را علاف خود نموده اند. یک بار مستقیم اعلام نمایند ورزش شنا و این فدراسیون را نمی خواهند. رشته هایی مانند رزمی، دو و میدانی، کشتی و … می توانند به صورت انفرادی در خانه و پارک ها تمرین نمایند اما ما بدون استخر نمی توانیم. اگر شرایط مهیا بود در جوی آب شنا می کردیم اما حیف که جوی آب باریک است!

وی در خاتمه تاکید نمود: با آغاز به کار مسابقات، اگر تیم ملی شنا در مسابقات کسب سهمیه نتیجه نگرفت ابراز نارضایتی ننمایند. اول این را بدانند که چه چیزی را در اختیار شنا قرار داده اند. همواره مربیان و ورزشکاران ایرانی بد هستند اما مربیان خارجی خوب! حقوق مربیان خارجی بسیار بالا است ولی به مربی ایرانی در حدی می دهند که پول بنزین آنها هم نمی گردد که از آنها نتیجه هم می خواهند. باید این را از مسئولان پرسید که چه چیزی در اختیار شنا گذاشته اند که الان نتیجه هم می خواهند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 30 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sobhemehriz.ir شناسه مطلب: 1094

به "علاف که نیستیم؛ اگر شنا را نمی خواهند فدراسیون را تعطیل نمایند!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "علاف که نیستیم؛ اگر شنا را نمی خواهند فدراسیون را تعطیل نمایند!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید