عرضه فوتون اتوماتیک و 5 محصول تجاری تازه

به گزارش صبح مهریز، شرکت ایران خودرو علاوه بر فراوری خودروهای سبک شامل بخشی جهت فراوریات دیزلی و خودروهای سنگین می باشد که به صورت مستقل با نام ایران خودرو دیزل محصولات خود را ارائه می دهد. کارخانه ایران خودرو دیزل دارای خط فراوری کامیون و کشنده و کمپرسی های بنز می باشد. در این بین هنوز کامیون 1924 بنز و کامیون 2624 بنز که یکی از پرطرف دارترین مدل های بنز در ایران می باشد، به وسیله کارخانه ایران خودرو دیزل فراوری می گردد.

عرضه فوتون اتوماتیک و 5 محصول تجاری تازه

4 سال از تحریم خودروسازی کشور می گذرد و ایران خودرو دیزل نیز از تبعات آن در امان نبوده است. با کاهش فراوری خودروهای تجاری در چند سال گذشته بازار به خودروهایی از جمله مینی بوس، ون، کامیونت و کشنده احتیاج دارد که ضرورت دارد، اقدامات لازم در قالب توسعه خطوط فراوری و استفاده از ظرفیت دیگر شرکت ها برای برطرف این احتیاج صورت گیرد.

جواد توسلی مهر در نشست مشترک با قطعه سازان خودروهای تجاری گروه صنعتی ایران خودرو که با حضور مدیرعامل این گروه صنعتی برگزار گردید، اظهار داشت: در صورت تحقق فراوری 25 هزار دستگاه خودرو، 4 هزار فرصت شغلی در ایران خودرو دیزل ایجاد می گردد.

مدیرعامل ایران خودرو دیزل با اعلام فراوری پیکاپ فوتون با گیربکس اتوماتیک 8 سرعته گفت: کامیونت تازه، کشنده آتامان، اتوبوس برقی، مینی بوس هفت متری و کشنده اتوماتیک محصولات تازه ایران خودرو دیزل در سال 1401 است.

تازهترین آگهی های خودرو

وی با اشاره به افزایش 3.5 برابری فراوری خودروهای تجاری در امسال نسبت به سال گذشته از فراوری 6 محصول تازه اطلاع داد و گفت: کامیونت تازه، کشنده آتامان، پیکاپ اتوماتیک 8 سرعته، اتوبوس برقی، مینی بوس هفت متری و کشنده اتوماتیک، محصولات تازه ایران خودرو دیزل در سال فراوری، دانش بنیان، اشتغال آفرین خواهد بود.

مدیرعامل ایران خودرو دیزل بر ضرورت همکاری همه جانبه سازندگان برای فراوری خودروهای تجاری داخلی باکیفیت تأکید کرد. توسلی مهر اضافه کرد: برنامه ریزی برای ارتقای سطح کیفی محصولات فراوریی ایران خودرو دیزل در دستور کار است. وی تأکید کرد: تحقق برنامه ارتقای کیفی مستلزم افزایش کیفیت قطعات و مجموعه های دریافتی از تمامی تأمین کنندگان است.

توسلی مهر با اشاره به شرایط خودروهای تجاری فرسوده در ناوگان حمل و نقل از آمادگی ایران خودرو دیزل برای نوسازی ناوگان خودروهای سنگین و نیمه سنگین اطلاع داد. وی ضمن تشریح برنامه متنوع در راستای خودکفایی قطعات دیزل و کاهش ارزبری محصولات اعلام کرد: در برنامه خودکفایی امسال کاهش ارزبری 4 هزار و 600 میلیارد تومان هدف گذاری شده است.

مدیرعامل ایران خودرو دیزل انتظارات این شرکت از تأمین کنندگان را رسیدن به اهداف کیفی مطلوب، لزوم سرمایه گذاری و ایجاد زیرساخت های لازم برای افزایش فراوری و تأمین به موقع باکیفیت و با قیمت مالی قطعات مطرح نمود.

***

شما می توانید تازهترین اخبار خودرو را در بلاگ خبرنگاران مطالعه کنید.

منبع: دیوار
انتشار: 21 خرداد 1401 بروزرسانی: 21 خرداد 1401 گردآورنده: sobhemehriz.ir شناسه مطلب: 2077

به "عرضه فوتون اتوماتیک و 5 محصول تجاری تازه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عرضه فوتون اتوماتیک و 5 محصول تجاری تازه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید