سیل، آب و برق کدام استان ها را قطع کرد؟

به گزارش صبح مهریز، مدیرکل دفتر مدیریت بحران و پدافند غیرعامل وزارت نیرو گفت: پنج استان هرمزگان، سیستان و بلوچستان، اهواز،کرمان، فارس و بوشهر گرفتار سیلاب و تامین آب و برق در بعضی از روستاهای این استان با مشکل روبرو شد.

سیل، آب و برق کدام استان ها را قطع کرد؟

میثم جعفر زاده در گفت و گو با خبرنگاران، با بیان اینکه در حوزه برق در استان هرمزگان 125 روستا در ابتدا دچار مشکل شد که اکنون مشکل 115 روستا رفع شده است، اظهار کرد:همچنان برق 10 روستا دچار مشکل است و در حوزه آب شرب نیز 24 روستا مشکل بی آبی پیدا کردند که مشکل 17 روستا رفع شده هفت روستا باقی مانده است.

وی اضافه نمود: در استان کرمان نیز در حوزه برق 135 روستا مشکل پیدا کرد که تا این لحظه مشکل 100 روستا رفع شد و 35 روستا باقی مانده است. همچنین در حوزه آب شرب در استان کرمان نیز 163 روستا دچار مشکل شد که مشکل 90 روستا رفع شده و 73 روستا باقی مانده است.

مدیرکل دفتر مدیریت بحران و پدافند غیرعامل وزارت نیرو در خصوص آخرین شرایط تامین آب و برق در استان سیستان و بلوچستان نیز اظهار کرد: در این استان نیز در حوزه برق 20 روستا دچار مشکل شده که مشکل 11 روستا رفع شده و 9 تا روستا باقی مانده است. در بخش آب نیز در 34 روستا مشکل پیدا کردیم که اکنون مشکل 18 روستا رفع شده و 16 روستا باقی مانده است.

جعفرزاده با بیان اینکه در استان فارس هم در حوزه برق 30 روستا دچار مشکل شد اما اکنون شرایط کاملا پایدار است و همه 30 روستا به شبکه برق متصل هستند، تاکید نمود: در بخش آب نیز 17 روستا دچار مشکل شد که تا کنون مشکل 12 روستا رفع شده و پنج روستا باقی مانده است.

وی اضافه نمود: استان بوشهر مشکل برق ندارد فقط در دو روستا مشکل آب وجود دارد که طی 24 ساعت آینده رفع خواهد شد.

مدیرکل دفتر مدیریت بحران و پدافند غیرعامل وزارت نیرو در خصوص پیش بینی بارندگی ها در کشور نیز گفت: طبق اعلام سازمان هواشناسی برای استان ها خراسان شمالی، جنوبی، رضوی، سیستان و بلوچستان و استان های دیگر پیش بینی باران شده اما در خصوص شدت آن چیزی به ما اعلام نشده است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 23 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sobhemehriz.ir شناسه مطلب: 896

به "سیل، آب و برق کدام استان ها را قطع کرد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سیل، آب و برق کدام استان ها را قطع کرد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید