تا آخر سال روزهای بارانی در پیش است

به گزارش صبح مهریز، مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی گفت: طی سه روز آینده در بعضی مناطق کشور بارش پراکنده پیش بینی می گردد.

تا آخر سال روزهای بارانی در پیش است

ایسنا: صادق ضیاییان با اشاره به اینکه امروز (26 اسفند) در شهرهای تهران، کرج، اراک و مشهد افزایش غلظت آلاینده ها همراه با غبار صبحگاهی را خواهیم داشت، اظهار کرد: امروز در برخی نقاط شمال غرب، غرب، جنوب غرب و دامنه های البرز مرکزی بارش پراکنده و خفیف رخ می دهد.

وی ادامه داد: طی روز چهارشنبه (27 اسفند) در بیشتر مناطق کشور به جز سیستان و بلوچستان، خراسان جنوبی، خراسان شمالی و هرمزگان بارش پراکنده رخ می دهد همچنین در دامنه های البرز مرکزی و غرب کشور طی برخی ساعات رگبار باران گاهی همراه با رعد و برق و وزش باد خواهیم داشت.

ضیاییان در ادامه گفت: طی روز پنجشنبه (28 اسفند) در برخی نقاط شمال غرب، دامنه های البرز و زاگرس مرکزی و برخی مناطق شرق کشور بارش پراکنده و در دامنه های البرز مرکزی و غرب کشور وقوع رگبار باران همراه با رعد و برق و وزش باد پیش بینی می گردد.

مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی با بیان اینکه طی روز آدینه (29 اسفند) در نیمه شرقی و نوار شمالی بارش پیش بینی می گردد، اظهارکرد: طی روز پنجشنبه (28 اسفند) فرایند افزایش تدریجی دما در بیشتر مناطق کشور شروع می گردد. از این رو امکان ذوب برف به ویژه طی روزهای سه شنبه تا پنجشنبه (26 تا 28 اسفند)، احتمال بالا آمدن سطح آب رودخانه های فصلی و احتمال سقوط بهمن در ارتفاعات شمال غرب، امتداد رشته کوه زاگرس و البرز مرکزی وجود دارد.

وی در انتها درباره شرایط جوی تهران طی دو روز آینده گفت: آسمان تهران فردا (27 اسفند) نیمه ابری در برخی ساعات ابری، رگبار باران گاهی وزش باد با احتمال رعد و برق و با حداقل دمای 10 و حداکثر دمای 19 درجه سانتیگراد و طی روز پنجشنبه (28 اسفند) نیز ابری، در برخی ساعات رگبار باران همراه با رعد و برق و وزش باد و با حداقل دمای 11 و حداکثر دمای 20 درجه سانتیگراد پیش بینی می گردد.

بیشتر بخوانید:

منبع: توریسم آنلاین
انتشار: 24 فروردین 1400 بروزرسانی: 24 فروردین 1400 گردآورنده: sobhemehriz.ir شناسه مطلب: 1569

به "تا آخر سال روزهای بارانی در پیش است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تا آخر سال روزهای بارانی در پیش است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید