سرپرست نفت مسجدسلیمان: از بلبلی شکایت کردیم، او تعهد داده بود اقدام غیراخلاقی انجام ندهد

به گزارش صبح مهریز، سرپرست تیم نفت مسجدسلیمان از شکایت این باشگاه از بازیکن پیشین نفت MIS اطلاع داد.

سرپرست نفت مسجدسلیمان: از بلبلی شکایت کردیم، او تعهد داده بود اقدام غیراخلاقی انجام ندهد

سروش صالحی پور در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، درباره فسخ قرارداد محمد بلبلی با باشگاه نفت مسجدسلیمان و پیوستن این بازیکن به تیم تراکتور تبریز گفت: بلبلی برای نفت زحمت کشیده است، اما مسجدسلیمان مردم آبرومندی دارد و ما به خاطر آنها از تیم دفاع می کنیم. او در بازی با نساجی خودش را چهار کارته کرد و کمیته انضباطی و فراز کمالوند تصمیم گرفتند بلبلی را اخراج نمایند.

وی با بیان اینکه بلبلی تعهد داده بود که در تمامی جلسات تمرینی نفت شرکت کند، اعلام کرد: او قبل از بازی با پیکان از مسجدسلیمان رفت و حالا 13 روز به تمرین نیامده است. این بازیکن روز سوم بهمن از باشگاه نفت درخواست کرد که مطالباتش باید ظرف 10 روز پرداخت گردد. باشگاه این درخواست را پذیرفت و حالا پول بلبلی آماده است. این بازیکن پس از جدایی از سپیدرود، با محرومیت دو ساله روبه رو شد و برای فولاد نیز مشکل ایجاد کرد.

ما روز 12 بهمن از بلبلی به کمیته شرایط فدراسیون شکایت کردیم.، سرپرست تیم نفت مسجدسلیمان ضمن بیان این جمله به خبرنگاران گفت: می دانستم که بلبلی به تبریز رفته است، اما می گفتیم او به مردم مسجدسلیمان عِرق دارد. مدیرعامل باشگاه باور نمی کرد که او از نفت جدا شده است. این بازیکن تعهد داده بود که اقدام غیراخلاقی دیگری که به تیم ضربه بزند، انجام ندهد و اگر در یک جلسه تمرین غیبت کند، مبلغ زیادی از قراردادش کسر می گردد.

صالحی پور با بیان اینکه بلبلی پاسخی به تماس های اعضای باشگاه نفت مسجدسلیمان نداده است، اعلام کرد: بازیکنان با دل و جان در دو نوبت تمرین می نمایند و فقط علی عبدالله زاده در تمرینات شرکت نمی کند. قرارداد او بندی برای فسخ ندارد و این بازیکن به ناراحتی روحی دچار شده است. باشگاه های لیگ رجحان به ندرت 50 درصد از قرارداد بازیکنان را پرداخت نموده اند، اما ما 30 درصد از قرارداد اعضای تیم را به حساب آنها واریز کردیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 29 فروردین 1401 بروزرسانی: 29 فروردین 1401 گردآورنده: sobhemehriz.ir شناسه مطلب: 2030

به "سرپرست نفت مسجدسلیمان: از بلبلی شکایت کردیم، او تعهد داده بود اقدام غیراخلاقی انجام ندهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرپرست نفت مسجدسلیمان: از بلبلی شکایت کردیم، او تعهد داده بود اقدام غیراخلاقی انجام ندهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید