ساز و کار انتخاب برترین های فوتسال هنوز معین نیست!

به گزارش صبح مهریز، به گزارش خبرنگاران، بعد از آنکه مراسم معرفی بهترین های فوتبال ایران در لیگ هجدهم شهریورماه و در غیاب اهالی فوتسال برگزار گردید، کمیته و سازمان لیگ فوتسال تصمیم به برگزاری مراسم جداگانه ای گرفتند.

ساز و کار انتخاب برترین های فوتسال هنوز معین نیست!

همان زمان اعلام شد مراسم معرفی بهترین های فوتسال فصل گذشته، در آبان ماه و بعد از انتها مرحله مقدماتی فوتسال قهرمانی آسیا برگزار می گردد. هرچند که هنوز هم به زمان برگزاری این مراسم انتقاداتی وارد است اما نکته عجیب اینجاست که سازمان لیگ فوتسال در فاصله کمتر از یک ماه مانده تا این مراسم، هنوز اقدامی برای انتخاب برترین ها نداشته است.

کریم منصوری عضو هیات رئیسه سازمان لیگ فوتسال در تبادل نظر با خبرنگاران، گفت: از ابتدا هم اعلام شده بود که یک کارگاه آموزشی از طرف AFC در آبان ماه برگزار می گردد و روز آخر این کارگاه، مراسم برترین های فوتسال را برگزار می کنیم. این مراسم آبان ماه خواهد بود.

منصوری ادامه داد: هنوز ساز و کار انتخاب ها تعیین نیست. ابتدا باید آیتم ها را مصوب و سپس نسبت به انتخاب برترین ها اقدام کنیم.

عضو هیات رئیسه سازمان لیگ درباره نامناسب بودن زمان برگزاری این مراسم و گذشت بیش از 6 ماه از فصل گذشته، تاکید نمود: به هر حال باید مناسبتش پیش بیاید. در فوتسال بودجه آنچنانی وجود ندارد. فوتبال اسپانسر و درآمدهای جانبی دارد و شرایط ما با این رشته متفاوت است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 1 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sobhemehriz.ir شناسه مطلب: 504

به "ساز و کار انتخاب برترین های فوتسال هنوز معین نیست!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ساز و کار انتخاب برترین های فوتسال هنوز معین نیست!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید