رومرو شاگرد مورینیو در رم می گردد؟

به گزارش صبح مهریز، دروازه بان آرژانتینی تیم فوتبال منچستریونایتد ممکن است دوباره شاگرد ژوزه مورینیو گردد.

رومرو شاگرد مورینیو در رم می گردد؟

به گزارش خبرنگاران، ژوزه مورینیو که تنها پس از گذشت دو هفته از اخراج شدنش از سمت سرمربیگری تاتنهام، با امضای قراردادی سه ساله سرمربی بعدی رم لقب گرفت، میخواهد برای تقویت تیمش، دروازه بان آرژانتینی منچستریونایتد را به خدمت بگیرد.

بر اساس گزارش نشریه انگلیسی تلگراف؛ آقای خاص از مدیران باشگاه رم خواسته تا سرخیو رومرو را در تابستان پیش رو به خدمت بگیرند، دروازه بانی که در انتها فصل بازیکن آزاد می گردد. او رابطه خیلی خوبی با مورینیو دارد و به واسطه اینکه پاسپورت ایتالیایی دارد، مسئله ای برای پیوستن به جالوروسی ندارد.

چندی پیش نشریه اتلتیک مدعی شده بود، باشگاه اینتر میامی که متعلق به دیوید بکام اسطوره منچستریونایتد و شرکایش است، چشم به جذب سرخیو رومرو سرخ دوخته است. رومرو 33 ساله که در سال 2015 از سامپدوریا به منچستریونایتد پیوست، در این سال ها همیشه ذخیره داوید دخه آ در این تیم بوده و بیشتر در بازی های لیگ اروپا، جام اتحادیه و جام حذفی مورد استفاده قرار گرفته است.

با بازگشت دین هندرسون به منچستریونایتد پس از دو فصل حضور درخشان در شفیلدیونایتد، حالا کار رومرو برای قرار دریافت در ترکیب اصلی شیاطین سرخ دشوارتر از گذشته شده است، به طوری که این فصل فرصت ایستادن در درون دروازه شیاطین سرخ را پیدا نکرده است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 21 خرداد 1400 بروزرسانی: 21 خرداد 1400 گردآورنده: sobhemehriz.ir شناسه مطلب: 1662

به "رومرو شاگرد مورینیو در رم می گردد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رومرو شاگرد مورینیو در رم می گردد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید