راز عجیب طول عمر مرد 111 ساله

به گزارش صبح مهریز، پیرمرد 111 ساله استرالیایی در یک مصاحبه تلویزیونی از راز عجیب عمر طولانی اش پرده برداشت.

راز عجیب طول عمر مرد 111 ساله

به گزارش خبرنگاران، مرد سالخورده استرالیایی خوردن مغز مرغ را یکی از راز های طول عمر خود می داند که موجب شده تا او اکنون 111 سال سن داشته باشد.

دِکستر کروگِر که یک دامدار بازنشسته است به عنوان مسن ترین مرد استرالیا به شمار می رود.

جان تیلور، بنیانگذار کتاب رکورد های استرالیا تایید کرد که کروگر تبدیل به مسن ترین فرد استرالیایی شده است. او روز دوشنبه صدوبیست و چهارمین روز از وارد شدن خود به سن 111 سالگی را جشن گرفت که با این حساب یک روز مسن تر از کهنه سرباز جنگ جهانی اول جک لوکت که در سال 2002 درگذشت به شمار می رود.

کروگر به تازگی در یک مصاحبه تلویزیونی راز های طول عمر خود را بازگو کرده است. در این مصاحبه که در خانه سالمندان محل اقامتش در شهر روما، در ایالت کوئینزلند انجام شد او در این باره گفت: مغز های مرغ. می دانید مرغ ها دارای یک سر هستند و در داخل آن یک مغز وجود دارد. آن ها خوشمزه هستند. درون آن ها یک نیش کوچک وجود دارد.

کِرِگ کروگر، پسر 74 ساله دکستر می گوید زندگی ساده پدرش، راز طول عمر او محسوب می شود.

ملانی کالوِرت مدیر خانه سالمندان در مورد کروگر که در حال نگارش کتاب زندگی نامه اش است می گوید: او یکی از سرزنده ترین ساکنان این مرکز به شمار می رود، حافظه او در 111 سالگی واقعا شگفت انگیز است.

گفتنی است؛ پیش از دکستر، کریستینا کوک، مسن ترین شهروند استرالیایی به شمار می رفت که در سال 2002 در حالی که 114 سال و 148 روز داشت درگذشت.

منبع: خبرنگاران

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 29 خرداد 1400 بروزرسانی: 29 خرداد 1400 گردآورنده: sobhemehriz.ir شناسه مطلب: 1675

به "راز عجیب طول عمر مرد 111 ساله" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راز عجیب طول عمر مرد 111 ساله"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید