رازهای زیبایی پوست و مو به وسیله دکتر مسعود جعفری فاش شد

به گزارش صبح مهریز، درباره رازهای زیبایی پوست و مو به وسیله دکتر مسعود جعفری بیشتر بدانید

اگر شما جزو افرادی هستید که ساعت های طولانی را در طول روز جلو آینه صرف آرایش کردن صورت خود می کنید، بهتر است با رازهای زیبایی پوست و مو به وسیله دکتر مسعود جعفری آشنا شوید. داشتن پوستی درخشان و شاداب، بدون استفاده از مواد آرایشی، علاوه بر ایجاد زیبایی باعث افزایش اعتماد به نفس می شود.

رازهای زیبایی پوست و مو به وسیله دکتر مسعود جعفری فاش شد

رعایت رژیم غذایی سالم از رازهای زیبایی پوست و مو

یکی از مهمترین رازهای زیبایی پوست و مو، رعایت رژیم غذایی سالم است. شاید تا به امروز این جمله را شنیده باشید که می گویند: شما آنچه هستید که می خورید. بله درست است با خوردن مواد غذایی سالم و سرشار از ویتامین ها و مواد معدنی، می توانید پوستی زیبا و جوان داشته باشید.

مصرف سبزیجات تازه، میوه های رنگارنگ مخصوص هر فصل، مواد غذایی دارای اسیدهای چرب امگا 3 مانند گردو و دانه کتان، منابع پروتئینی مانند تخم مرغ، لوبیا قرمز، عدس، نخود، پنیر محلی و … برای حفظ سلامتی پوست و مو موثر هستند.

مهمترین مورد از رازهای زیبایی پوست و مو، نوشیدن آب کافی

تمام اندام های بدن برای انجام عملنمودهای خود احتیاج به آب دارند. نوشیدن آب کافی در طول روز از رازهای زیبایی پوست و مو است که باید به آن توجه زیادی کنید. هیدراته ماندن بدن موجب جلوگیری از بروز چین و چروک پوستی، آکنه و سایر مسائل پوستی می گردد. استفاده زیاد از آب موجب دفع سموم از بدن می گردد.

داشتن خواب با کیفیت در شب از رازهای زیبایی پوست و مو

یکی از رازهای زیبایی پوست و مو که به آن توجه زیادی نمی گردد، داشتن خواب آرام در شب است. خواب شبانه موجب می گردد تا بدن خود را ترمیم و بازسازی کند. بعلاوه مواد سمی و مضر ناشی از فعالیت اندام های مختلف بدن در طول خواب دفع می شوند. علاوه بر این رشته های پروتئینی کلاژن در طول خواب بیشتر فراوری می شوند. حدود 6 تا 8 ساعت خواب در طول شب باعث کند شدن بروز روند پیری پوست می گردد.

ورزش کردن از رازهای زیبایی پوست و مو

یکی دیگر از مهمترین رازهای زیبایی پوست و مو انجام فعالیت های ورزشی منظم در طول هفته می باشد. ورزش برای حفظ سلامتی جسم و روان ضروری است. با انجام تمرینات ورزشی حداقل برای مدت 3 ساعت در هفته، به سلامتی خود یاری کنید. ورزش باعث تقویت گردش خون در اندام های مختلف بدن می گردد. در نتیجه خونرسانی و اکسیژن رسانی به سلول های بدن و دفع سموم بهتر انجام می گردد. با انجام فعالیت های بدنی از اندازه استرس کاسته می گردد. استرس خود یکی از عوامل آسیب رسان به پوست می باشد.

رازهای زیبایی پوست و مو در کلینیک زیبایی دکتر مسعود جعفری

علاوه بر رازهای زیبایی پوست و مو خانگی که گفته شد، می توانید برای جوانسازی و افزایش زیبایی پوست خود به کلینیک زیبایی دکتر مسعود جعفری در زعفرانیه مراجعه کنید. برای درمان مسائل پوستی حتما به یک پزشک متخصص با تجربه و ماهر مراجعه کنید تا نتایج مطلوبی عایدتان گردد. در این کلینیک پرکاربردترین روش های جوانسازی و زیبایی پوست انجام می گردد که در ادامه به چند مورد اشاره می کنیم.

تزریق ژل

یکی از رازهای زیبایی پوست و مو، تزریق ژل به وسیله برترین و مجرب ترین پزشکان متخصص همانند دکتر مسعود جعفری در کلینیک های زیبایی معتبر می باشد. در این روش تزریق ژل، نوع خاصی از ماده طبیعی هیالورونیک اسید به نقاط مختلف بدن از جمله صورت انجام می گردد.

هیالورونیک اسید مورد استفاده در تزریق ژل، ماده ای کاملا طبیعی است که در بدن انسان وجود دارد. بدن انسان در مقابل تزریق این ژل واکنش حساسیتی ایجاد ننموده و به مرور زمان این ژل را جذب می نماید. انجام این روش زیبا سازی برای تمام خانم ها و آقایان موثر و ایمن می باشد.

تزریق ژل از رازهای زیبایی پوست و مو است که موجب بهبود خط خنده و حذف چین و چروک های عمیق گوشه های لب می گردد. کسانی که از تیرگی و گودی زیر چشم رنج می برند، می توانند از روش تزریق ژل استفاده نمایند.

کاربردهای تزریق ژل

  • بهبود ظاهر پوست
  • جوانسازی پوست صورت
  • فرم دهی اجزای مختلف صورت
  • حجیم کردن لب
  • ایجاد فرم دلخواه زاویه فک
  • اصلاح فرم بینی بدون انجام جراحی
  • اصلاح فرم چانه
  • برطرف کردن چین و چروک ها و تیرگی دور چشم
  • اصلاح فرم گونه
  • زیبا سازی و فرم دهی سایر قسمت های بدن

لیفت شقیقه با نخ

یکی از رازهای زیبایی پوست و مو، کلاژن سازی در پوست است. فراوری رشته های پروتئینی کلاژن در بدن تا حدود سن 25 سالگی ادامه دارد. بعد از آن فراوری کلاژن در بدن کاهش یافته، به همین علت نشانه های پیری زودرس پوست کم کم ظاهر می شوند. افتادگی و ایجاد چین و چروک پوستی موجب ناراحتی تمام خانم ها و آقایان می گردد.

یکی از برترین روش ها برای ایجاد زیبایی پوست در کلینیک زیبایی دکتر مسعود جعفری، انجام لیفت شقیقه با نخ می باشد. انجام این روش زیبایی، تنها در یک جلسه درمانی می تواند بسیاری از مسائل پوستی و افتادگی پوست ناحیه شقیقه را برطرف کند.

در روش زیبایی لیفت شقیقه با نخ به جای انجام جراحی با استفاده از نخ های مخصوص، پوست ناحیه شقیقه به سمت بالا کشیده شده و پوست سفت و زیبا می گردد. برای کشیدن شقیقه برش کوچک به عمق 5/2 سانتیمتر در ناحیه گیجگاه زده می گردد.

معمولا نخ های مورد استفاده در لیفت شقیقه، بعد از گذشت 6 ماه جذب بدن می شوند. با انجام این روش فراوری کلاژن در پوست افزایش یافته و نشانه های پیری زودرس پوست برطرف می گردند. افزایش سطح کلاژن موجب افزایش استحکام پوست ناحیه شقیقه می گردد.

مزایای انجام لیفت شقیقه با نخ

افتادگی ابروها و پلک ها تحت تاثیر عوامل مختلفی مانند سبک زندگی، عوامل ژنتیکی، افزایش سن، مصرف بعضی داروها و .. بروز می نمایند. با پیشرفت علم پزشکی می توانید برای زیبایی پوست خود از روش های غیر تهاجمی مانند لیفت شقیقه با نخ به وسیله دکتر مسعود جعفری بهره ببرید.

  • لیفت صورت
  • جوانسازی پوست
  • برطرف افتادگی پلک
  • برطرف افتادگی ابرو
  • برطرف کردن چین و چروک های اطراف چشم

بوتاکس مو

یکی از رازهای زیبایی پوست و مو، تزریق بوتاکس است. با شنیدن عبارت تزریق بوتاکس بیشتر افراد به یاد از بین رفتن چین و چروک های پوستی و جوانسازی پوست می افتند اما باید بدانید که بوتاکس مو برای افزایش زیبایی و سلامت مو انجام می گردد.

با انجام بوتاکس مو مشکل بد ایستادن و وزی موها برطرف می گردد. بوتاکس مو یک روش درمانی شیمیایی برای برطرف کردن نشانه های پیری مو نیست بلکه یک روش برای نرم کردن عمیق مو و ترمیم و بازسازی مو می باشد.

در بوتاکس مو ترکیبی از مواد مغذی عالی مانند کلاژن، تغذیه نماینده، مرطوب نماینده، ویتامین هایی مانند ویتامین E و B6 و روغن خاویار وجود دارد. بوتاکس مو تمام شکاف های موجود در الیاف مو و موخوره را پر نموده و موها را براق، زیبا و ابریشمی می نماید.

مزایای انجام بوتاکس مو

بوتاکس مو از رازهای زیبایی پوست و مو می باشد که می تواند آسیب دیدگی موها ناشی از استفاده از مواد شیمیایی مانند رنگ ها، اسپری های مو، حرارت سشوار و اتوی مو را درمان کند.

  • ترمیم نوک شکافته شده موها
  • حذف پیچ و تاب موها
  • افزایش شادابی و درخشندگی موها
  • تقویت ریشه موها
  • ایجاد موهایی نرم، سالم و صاف
  • افزایش پرپشتی موها
  • افزایش ضخامت مو
  • جوانسازی مو

کلام آخر

آشنایی با رازهای زیبایی پوست و مو موجب می گردد تا بروز نشانه های پیری پوست را به تعویق بیندازید. با مراجعه به آدرس اینترنتی زیر می توانید با روش های مختلف زیبایی پوست که به وسیله دکتر مسعود جعفری در کلینیک زیبایی پیشرفته و مجهز انجام می گردد، بیشتر آشنا شوید.

منبع: فوت و فن
انتشار: 29 بهمن 1401 بروزرسانی: 29 بهمن 1401 گردآورنده: sobhemehriz.ir شناسه مطلب: 2226

به "رازهای زیبایی پوست و مو به وسیله دکتر مسعود جعفری فاش شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رازهای زیبایی پوست و مو به وسیله دکتر مسعود جعفری فاش شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید