دوئل شهردار منهتن و دارا خسروشاهی ، اوبر از قوانین تازه تاکسیرانی در نیویورک شکایت کرد

به گزارش صبح مهریز، شرکت اوبر از قوانین شهری تازه در نیویورک شکایت کرد. این قوانین فشار زیادی را به رانندگان سرویس های اوبر وارد می نماید و باعث می گردد این رانندگان در تامین معیشت خود نیز دچار مشکل شوند.

دوئل شهردار منهتن و دارا خسروشاهی ، اوبر از قوانین تازه تاکسیرانی در نیویورک شکایت کرد

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، اوبر از مجوزهای اجباری نوی که شهرداری نیویورک برای فعالیت رانندگان اوبر معین نموده شکایت کرد. این قوانین از اوت 2018 در دستور کار شهرداری قرار داشته است.

نگاهی به شکایتی که اوبر مطرح نموده نشان می دهد که اوبر نسبت به مجوز نو وسایل نقلیه خود شکایت دارد. درواقع اوبر در پی معکوس کردن روند بعضی از مجوزهای خود است.

جالب است که شهرداری نیویورک نیز برای حمایت از رانندگان تاکسی وابسته به شهرداری این سیستم نو را پیاده نموده است، سیستمی که در کوشش است با محدود کردن تعداد وسایل نقلیه اوبر در جاده ها، به رانندگان تاکسی یاری کند تا آن ها هم مسافر بگیرند. استان نیویورک نیز قوانینی را تصویب نموده که حداقل نرخ ساعتی را برای رانندگان معین می نماید و در کوشش است تا رقابت تاکسی های دولتی با اوبر را متعادل کند.

با همه این ها اوبر در دادخواست خود اعلام نموده که این روش نه تنها باعث رقابت نمی گردد، بلکه تنها به رانندگان اوبر فشار وارد می نماید و معیشت آنان را به هم می زند.

منبع: انتخاب
انتشار: 9 دی 1401 بروزرسانی: 9 دی 1401 گردآورنده: sobhemehriz.ir شناسه مطلب: 2198

به "دوئل شهردار منهتن و دارا خسروشاهی ، اوبر از قوانین تازه تاکسیرانی در نیویورک شکایت کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دوئل شهردار منهتن و دارا خسروشاهی ، اوبر از قوانین تازه تاکسیرانی در نیویورک شکایت کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید