درخشش ایران با طلای سلحشور، نقره تیمی و برنز اخلاقی

به گزارش صبح مهریز، خبرنگاران: بانوی پومسه رو کشورمان در اولین روز از رقابت های پومسه قهرمانی جهان، نخستین مدال طلای تیم ملی ایران را در اندونزی به گردن آویخت.

درخشش ایران با طلای سلحشور، نقره تیمی و برنز اخلاقی

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت رسمی فدراسیون تکواندو، در این دوره از مسابقات، پومسه روهای کشورمان در 2 بخش تیمی و انفرادی و در رده های سنی 15 الی 17 سال، 18 تا 29 سال، 30 تا 39 سال، 40 تا 49 سال، 50 تا 59 سال و 59 سال به اجرای فرم می پردازند.

مرجان سلحشور پومسه رو بانوی کشورمان در اولین روز از این دوره رقابت های پومسه قهرمانی جهان در بخش انفرادی و در رده سنی 15 تا 17 سال، نخستین مدال طلای تیم ملی ایران را در اندونزی به گردن آویخت و سرود تیم ملی کشورمان را در سالن مانگو پورا شهر بالی اندونزی طنین انداز کرد. در این رده سنی کنندگان کره جنوبی و تایلند به ترتیب مقام های دوم و سوم را از آن خود کردند.

در بخش تیمی و در رده سنی 18 تا 29 سال کنندگان کشورمان (مهسا مردانی، نسترن ملکی و نگین گیل سمائی) به اجرای حرکات نمایشی پرداخته و توانستند مدال نقره تیمی این رده سنی را از آن خود کنند.

همچنین تیم های ویتنام و تایلند نیز مقام های اول و سوم را به خود اختصاص دادند و کنندگان چین تایپه برسکوی سوم مشترک ایستادند.

پیش از این نیز احمد اخلاقی، ملی پوش پومسه رو کشورمان، در رده سنی زیر 40 تا 49 سال توانست پس از کره و ترکیه مقام سوم این رده را از آن خود کرده و صاحب گردن آویز برنز شود.

منبع: تسنیم
انتشار: 19 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sobhemehriz.ir شناسه مطلب: 376

به "درخشش ایران با طلای سلحشور، نقره تیمی و برنز اخلاقی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "درخشش ایران با طلای سلحشور، نقره تیمی و برنز اخلاقی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید