نبود زمین در تهران، استقلالی ها را به کیش می برد

به گزارش صبح مهریز، اعضای تیم فوتبال استقلال قرار است برای برگزاری اردو راهی کیش شوند.

نبود زمین در تهران، استقلالی ها را به کیش می برد

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، تیم فوتبال استقلال با توجه به شرایط آب وهوایی تهران و بارش برف در روزهای گذشته نتوانست به طور منظم تمرینات خود را برگزار کند. روز گذشته وقتی بازیکنان به زمین مجموعه انقلاب رسیدند، چمن پر از برف بود و به همین دلیل به چمن مصنوعی یکی از مجموعه های ورزشی مناطق جنوب تهران رفتند.

فرهاد مجیدی نیز از شرایط بوجود آمده ابراز ناراحتی نموده و خواهان برگزاری اردو در کیش شده است. مسئولان استقلال در حال تدارک سفر تیم به کیش هستند تا آبی پوشان بتوانند اردوی چند روزه ای در این شهر برگزار نمایند. در صورتی که کارها طبق روال پیش برود، اعضای تیم فردا (پنجشنبه) راهی کیش خواهند شد.

اگر چه طبق برنامه AFC، استقلالی ها باید شنبه هفته آینده در مرحله اول پلی آف لیگ قهرمانان آسیا در امارات به مصاف الکویت کویت بروند، اما نماینده باشگاه استقلال امشب به همراه سه نماینده دیگر تیم های ایرانی حاضر در لیگ قهرمانان آسیا راهی مالزی خواهد شد تا با مسئولان AFC برای دریافت میزبانی رایزنی نمایند.

در صورتی که قرار باشد بازی پلی آف در ایران برگزار گردد، برگزاری اردوی استقلالی ها در کیش در هاله ای از ابهام قرار می گیرد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 19 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sobhemehriz.ir شناسه مطلب: 766

به "نبود زمین در تهران، استقلالی ها را به کیش می برد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نبود زمین در تهران، استقلالی ها را به کیش می برد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید