خبرنگاران 287 مبتلای جدید به کرونا در استان کرمانشاه شناسایی شد

به گزارش صبح مهریز، کرمانشاه - خبرنگاران - رییس کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: 42 بیمار بستری و 245 نفر سرپایی مبتلا به کووید 19 در 24 ساعت گذشته در سطح استان شناسایی شدند که نسبت به روز گذشته 88 نفر افزایش داشته است.

خبرنگاران 287 مبتلای جدید به کرونا در استان کرمانشاه شناسایی شد

مهدی محمدی روز پنجشنبه به خبرنگار خبرنگاران اضافه کرد: با فوت 2 نفر دیگر در 24 ساعت گذشته در استان براثر ابتلای قطعی به کووید 19، تعداد جانباختگان کرمانشاه به یک هزار و 516 نفر رسید.

وی گفت: هم اکنون 269 بیمار کووید 19 در مراکز درمانی استان بستری هستند که این تعداد نسبت به روز گذشته 13 نفر افزایش یافته است.

رییس کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه اضافه کرد: در 24 ساعت گذشته 58 مورد بیمار با علایم کووید 19 بستری و 25 نفر هم پس از بهبودی از مراکز درمانی استان ترخیص شدند.

سه شهرستان دیگر استان کرمانشاه نارنجی شد

رییس کمیته اطلاع رسانی ستاد کرونا دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: بنا بر اعلام وزارت بهداشت، شرایط شهرستان های سرپل ذهاب، سنقر و کلیایی و کنگاور هم از نظر میزان شیوع ویروس کرونا نارنجی شد.

محمدی یادآور شد: براساس رنگ بندی جدید، شهرستان ها اسلام آباغرب قرمز و شهرستان های گیلانغرب، کرمانشاه، سرپل ذهاب، سنقر و کلیایی و کنگاور در شرایط نارنجی قرار دارند.

وی تاکید کرد: شهرستان های پاوه، هرسین، صحنه، ثلاث باباجانی، دالاهو، قصرشیرین، جوانرود و روانسر در شرایط زرد قرار دارند.

استان کرمانشاه با 2 میلیون نفر جمعیت دارای 14 شهرستان و 2 هزار و 595 روستا است.

با توجه به مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا، ورود پلاک های غیربومی و خروج پلاک های بومی از شهرهای گروه قرمز و نارنجی ممنوع است. در شهرهای گروه قرمز و نارنجی و زرد و آبی محدودیت تردد شبانه خودروها از ساعت 21 تا 4 صبح ادامه دارد.

محدودیت های جدید کرونایی

ستاد کرونای استان کرمانشاه نیز در اطلاعیه ای خاطرنشان کرد: با توجه به شرایط استان، تمام بوستان ها، مراکز تفریحی و تفرجگاه های استان در روز طبیعت یا سیزده بدر تعطیل است.

تعطیلی استخرها و باشگاه های ورزشی و بازارچه جوانرود تا روز شنبه 14 فروردین از دیگر تصممیات ستاد کرونای استان کرمانشاه است.

براساس اعلام ستاد ملی کرونا، در شرایط نارنجی یا پرخطر هم سطح شغلی سه و چهار تعطیل است و در شرایط قرمز یا خیلی پرخطر نیز همه مشاغل به جز موارد ضروری سطح یک تعطیل خواهد بود. در شرایط زرد یا خطر متوسط فقط سطح شغلی چهار تعطیل خواهد بود.

منبع: ایرنا
انتشار: 28 فروردین 1400 بروزرسانی: 28 فروردین 1400 گردآورنده: sobhemehriz.ir شناسه مطلب: 1576

به "خبرنگاران 287 مبتلای جدید به کرونا در استان کرمانشاه شناسایی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران 287 مبتلای جدید به کرونا در استان کرمانشاه شناسایی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید