حسینی: پیروزی مقابل ماشین سازی، مزد زحمات گل گهر بود

به گزارش صبح مهریز، بازیکن تیم فوتبال گل گهر سیرجان گفت: پیروزی مقابل ماشین سازی نتیجه مزد و تلاش تیم گل گهر بود.

حسینی: پیروزی مقابل ماشین سازی، مزد زحمات گل گهر بود

عبدالله حسینی بازیکن تیم فوتبال گل گهر سیرجان در گفت وگو با ، در مورد شرایط این تیم بیان کرد: تیم ما به عنوان یک تیم تازه لیگ فزونی شده تلفیقی از بازیکنان جوان و باتجربه است که همین مورد کمی کار را سخت کرده و تا حدی روز های دشواری را برای بازیکنان به وجود آورده است. با این حال خوشحالم که مزد صبوری و زحمت مان را در بازی آخرمان مقابل ماشین سازی در نیم فصل اول گرفتیم.

او ادامه داد: تیم ما زودتر از از بازی مقابل ماشین سازی مستحق پیروزی بود، چون به غیر از کادر فنی همه علاقه مندان به فوتبال می دانستند که باید زودتر از این ها این برد را به دست می آوردیم، اما بدشانسی باعث می شد تا توپ هایمان گل نشود و نهایتا بازی را واگذار کنیم.

حسینی در مورد تفکرات مجید جلالی بیان کرد: از وقتی که جلالی سرمربی ما شد، سبک بازی هایمان به نسبت روز هایی که وینکو بگوویچ سرمربی بود، عوض شده است. البته هر سرمربی سبک خاص خود را دارد. از زمانی هم که جلالی پا به تیم ما گذاشت بهتر بازی کردیم، اما نتیجه لازم را نمی گرفتیم که در بازی آخر ورق برگشت.

بازیکن تیم گل گهر در مورد احتمال جدایی اش از جمع شاگردان جلالی اظهار کرد: من با گل گهر قرارداد دارم و صد درصد، چون بازیکن فیکس ترکیب بودم پیشنهاداتی هم دارم، اما فعلا قصدی برای حضور در تیم دیگری ندارم. گل گهر از همه نظر تیم بسیار قوی است و از لحاظ سخت افزاری هم شرایط خوبی دارد. مدیران هیچوقت ما را تحت فشار نگذاشتند و تمام تلاش باشگاه بر این بود تا آرامش روانی بازیکنان حفظ شود. حتی جلالی هم تمام سعی و تلاشش بر این بود که ما در بازی ها خودمان باشیم و به جدول بی اعتنا باشیم.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 30 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sobhemehriz.ir شناسه مطلب: 719

به "حسینی: پیروزی مقابل ماشین سازی، مزد زحمات گل گهر بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حسینی: پیروزی مقابل ماشین سازی، مزد زحمات گل گهر بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید