آشنایی با سواحل عمومی ابوظبی، تصاویر

به گزارش صبح مهریز، شن درخشان، آب زلال و منظره رویایی همه در سواحل ابوظبی جمع شده اند تا ساعاتی روح نواز برای گردشگران فراهم گردد. بیشتر هتل ها و ویلاهای لوکس دارای ساحل خصوصی هستند؛ ولی اگر محل اقامت شما ساحل خصوصی ندارد و یا به هر دلیلی در پی جای بهتری هستید، گزینه های فراوانی پیش رویتان خواهد بود.

آشنایی با سواحل عمومی ابوظبی، تصاویر

با تور دبی در زیباترین سواحل خلیج فارس استراحت کنید و شهری پر زرق و برق، بین‌المللی و پیشرفته را سیاحت کنید.

فرق نمی نماید که در پی تفریحات پرهیجان، اقامتگاه های لوکس و یا محلی دنج هستید؛ ابوظبی برای هر سلیقه و بودجه ای ساحل متمایزی دارد. سواحل عمومی یکی از گزینه های مناسب است که ورود به آنها هزینه ای در پی ندارد و بین گردشگران و اهالی ابوظبی بسیار معروف است.

خرید آنلاین بلیط هواپیما سفرمارکت یکی از برترین روش ها برای تهیه بلیط و سفر به ابوظبی است. اگر قصد بازدید از ساحل های ابوظبی دارید، خواندن این مطلب برایتان خالی از لطف نخواهد بود.

ساحل البطین، مشرف به جزیره

البطین یک ساحل 800 متری پوشیده از شن سفید درخشان است. این ساحل خیره نماینده مشرف به جزیره الحدیریات و پل دیدنی آن است. البطین یکی از ساحل های مناسب برای گردش خانواده ها و پیکنیک است. شنا، والیبال ساحلی و ماهیگیری از ورزش های رایج ساحل البطین هستند ولی اگر دنبال هیجان بیشتری هستید، می توانید کایاک سواری یا جت اسکی را امتحان کنید. در بازدید از ساحل البطین، دوربین عکاسی خود را از قلم نیاندازید، برترین زمان برای عکس گرفتن هنگام غروب آفتاب است.

چندین نجات غریق حرفه ای در کنار ساحل هستند تا در صورت بروز هر حادثه ای به گردشگران یاری نمایند.

برای صرف نوشیدنی و غذا می توانید به کافه ها و رستوران های کنار ساحل سر بزنید. از ویژگی های مجذوب کننده ساحل البطین پارک بازی برای بچه ها است. پارکینگ و سرویس بهداشتی از دیگر امکانات ساحل هستند.

ساحل کرنیش، تلاقی رنگ ها

کرنیش محبوب ترین و معروف ترین ساحل ابوظبی است. ساحل طلایی کرنیش و یا کورنیش به همراه رنگ فیروزه ای دریا منظره ای به نابی بهشت ایجاد نموده است. درختان نخل و باغ های سرسبز کنار ساحل، کرنیش را از دیگر ساحل های ابوظبی متمایز نموده است.

ساحل کرنیش دارای قسمت های مختلفی است که برای ورود به برخی از آن ها احتیاج به تهیه بلیط دارید، ولی بیشتر قسمت ها رایگان هستند.

ساحل پوشیده از جایگاه های ساحلی است که آفتاب گرفتن را لذت بخش می نماید. اگر اهل پیاده روی هستید، پیاده روی چوبی کنار ساحل را انتخاب کنید، درختان سبز و منظره زیبایی از دریا لحظات آرامش بخشی برایتان ایجاد خواهد نمود؛ در چندین جای پیاده رو، نیمکت هایی برای استراحت قرار گرفته است.

دوچرخه سواری و غواصی از دیگر ورزش هایی هستند که می توانید امتحان کنید. این ساحل به علت داشتن پارک بچه ها از گزینه های ایده آل برای خانواده ها به تعداد می رود. اگر همه این زیبایی ها و فعالیت ها اشتهایتان را باز نموده پیشنهاد می کنیم سری به رستوران های درجه یک ساحل بزنید. ناگفته نماند این ساحل دارای پرچم آبی محیط زیست است که به ساحل های دارای آب سالم و مطمئن اعطا می گردد.

ساحل الحدیریات، واقع در قلب جزیره

جزیره الحدیریات یکی از جاذبه های گردشگری نو ابوظبی است که زیاد بین گردشگران شناخته شده نیست و به همین علت ساحل الحدیریات یکی از ساحل های آرام ابوظبی به تعداد می رود.

این جزیره مکانی ایده آل برای یک تعطیلات پرهیجان است. پارک های تفریحی متنوع، پیست دوچرخه سواری، زمین فوتبال، زمین بسکتبال، محوطه ای برای پیاده روی و ... از ویژگی های مجذوب کننده جزیره الحدیریات هستند. ورود به ساحل الحدیریات رایگان بوده و مکانی آرام برای پیکنیک است. این ساحل 600 متری دارای امکاناتی مثل کافه و رستوران است. ساحل الحدیریات 24 ساعته باز است؛ البته بعد از غروب، شنا کردن ممنوع است.

ساحل میرفا، راز ابوظبی

با 1.5 ساعت رانندگی از دهکده میرفا به ساحلی می رسید که یکی از نقاط حیرت انگیز ابوظبی است. ساحل میرفا در شهر الظفره واقع شده است و خیلی شناخته شده نیست و به همین علت از ساحل های کم جمعیت ابوظبی به تعداد می رود. میرفا در ماه آوریل میزبان ورزش های آبی سالانه الظفره است که به مدت 10 روز برقرار است. در باقی روزهای سال، میرفا همانند جواهری است که در ابوظبی مخفی شده است.

آرامش این ساحل مناسب گردشگرانی است که در پی تعطیلاتی خلوت و بدون هیاهو هستند. ساحل میرفا بسیار مناسب برای کمپینگ و سفرهای خانوادگی است. با امتحان تفریحاتی مثل ماهیگیری، کایت بردینگ، کایاک و پدل برد ساحل میرفا برایتان مجذوب کننده تر خواهد شد. برای تأمین مایحتاج می توانید سری به دهکده میرفا بزنید. می توانید با خرید ارزانترین بلیط هواپیما به مقصد ابوظبی بروید و از این سواحل بازدید کنید.

ساحل سعدیات، ترکیب زیبایی ها

جزیره سعدیات از جزایر معروف ابوظبی است که به داشتن هتل های لوکس معروف است. بیشتر این هتل ها دارای ساحل های خصوصی هستند؛ ولی یک ساحل 400 متری عمومی هم وجود دارد که گردشگران زیادی را به سمت خود جذب می نماید. به علت حفاظت از محیط زیست و گونه های رو به انقراض، ساحل سعدیات اهمیت خاصی دارد و محدودیت هایی در این ساحل اعمال شده است.

این ساحل محل زندگی گونه های خاصی از لاک پشت است که می توانید تماشایشان کنید. سعدیات منطقه ایده آلی برای قدم زدن، دویدن، یوگای ساحلی و ورزش های آبی نظیر موج سواری و قایق سواری است. ترکیب شن براق سعدیات، منظره فوق العاده دریای فیروزه ای و طبیعت زیبای اطراف همه را شیفته خود می نماید.

ساحل یاس، مقصد تفریحات لوکس

جزیره یاس یکی از جزایر مصنوعی ابوظبی است. این جزیره در سال های اخیر به یکی از محبوب ترین مراکز تفریحی تبدیل شده است. هتل های این منطقه دارای ساحل خصوصی هستند و یا دسترسی به ساحل های لوکس دارند. قسمتی از ساحل یاس عمومی است و ورود به آن برای همه رایگان است.

ساحل یاس نیم ساعت رانندگی تا شهر فاصله دارد. یاس از ساحل های معروف ابوظبی است و به همین علت شلوغ تر از بقیه سواحل است؛ پیشنهاد می کنیم روزهای وسط هفته را برای بازدید این ساحل انتخاب کنید.

این ساحل زیبا یکی از مکان های عالی برای آفتاب گرفتن و تماشای دریا است. قایق سواری، شنا و ماهی گیری از تفریحات رایج این ساحل هستند. از قلم نیاندازید که رستوران های معروف و باکیفیتی در این جزیره قرار دارند و پس از گردش در ساحل سری به آنها بزنید.

منبع: گردشبان
انتشار: 15 مرداد 1400 بروزرسانی: 15 مرداد 1400 گردآورنده: sobhemehriz.ir شناسه مطلب: 1762

به "آشنایی با سواحل عمومی ابوظبی، تصاویر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آشنایی با سواحل عمومی ابوظبی، تصاویر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید