تا کنون 970 هزار نفر در شهرستان ری واکسینه شدند

به گزارش صبح مهریز، خبرگزاری خبرنگاران- فرماندار ویژه شهرستان ری گفت: تا کنون 970 هزار نفر در شهرستان ری واکسینه شدند.

تا کنون 970 هزار نفر در شهرستان ری واکسینه شدند

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران از تهران، حسین توکلی کجانی معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری گفت: در حال حاضر شرایط کرونایی شهرستان ری نارنجی است و 33 مرکز تجمیعی و جامع سلامت وظیفه واکسیناسیون مردم را برعهده دارند که از این تعداد یک مرکز خودرویی، یک مرکز شبانه روزی و بعلاوه گروه های سیار و مجموعه هلال احمر نیز فعالیت می نمایند.

وی اضافه نمود: تمامی مراکز تزریق واکسن کرونا براساس جمعیت و وسعت پنج بخش، 6 شهر و روستاها پراکنده شده اند تا افراد در کمترین زمان و فاصله ممکن به تزریق واکسن دسترسی داشته باشند.

معاون استاندار تهران خاطر نشان کرد: تا کنون 970 هزار نفر در شهرستان ری بر علیه ویروس منحوس کرونا واکسینه شدند که از این تعداد تزریق واکسن برای 113 هزار نفر تبعه خارجی ساکن ری اجرا شده است.

فرماندار ویژه شهرستان ری گفت: در 2 ناحیه آموزش و پرورش شهرری و 2 منطقه کهریزک و حسن آباد فشافویه، 73 درصد دانش آموزان بالای 12 سال و 97 درصد فرهنگیان واکسن کرونا دریافت نموده اند.

توکلی کجانی در انتها اظهار کرد: طی آنالیز های اجرا شده اندازه رعایت شیوه نامه های بهداشتی مردم در شهرستان کاهش یافته و همین امر سبب شده تا اندازه مراجعات به مراکز درمانی طی روزهای اخیر افزایش یابد، در این خصوص از شهروندان ری تقاضا داریم حتی پس از واکسیناسیون نیز فاصله گذاری اجتماعی، رعایت شیوه نامه ها و استفاده از ماسک را در اولویت ویژه قرار داده و افرادی که واکسن تزریق ننموده اند هر چه سریعتر به مراکز واکسیناسیون مراجعه نمایند تا شرایط شهرستان در شرایط پر خطر قرار نگیرد.

انتهای پیغام/ح.ابویسانی

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 21 آبان 1400 بروزرسانی: 21 آبان 1400 گردآورنده: sobhemehriz.ir شناسه مطلب: 1876

به "تا کنون 970 هزار نفر در شهرستان ری واکسینه شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تا کنون 970 هزار نفر در شهرستان ری واکسینه شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید