بیش از 10 هزار بازی و انیمیشن غیرمجاز از واحد صنفی بازی های رایانه ای در جنوب تهران کشف شد

به گزارش صبح مهریز، جانشین پایگاه هفتم پلیس امنیت عمومی پایتخت از کشف کیس های حاوی بازی های رایانه ای غیر مجاز در بازدید از صنوف بازی های رایانه ای در جنوب تهران اطلاع داد.

بیش از 10 هزار بازی و انیمیشن غیرمجاز از واحد صنفی بازی های رایانه ای در جنوب تهران کشف شد

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران؛ سرهنگ سید محمد موسوی در تشریح جزئیات این خبر گفت: چند وقت پیش گزارشی در مورد فعالیت غیر مجاز متصدی واحد صنفی بازی های رایانه ای در یکی از بازار های محله نازی آباد دریافت کردیم.

وی در ادامه اضافه نمود: با انجام تحقیقات تکمیلی پیرامون خبر مذکور و تأیید صحت گزارش اعلامی، آنالیز موضوع در دستور کار نهاده شد.

موسوی خاطر نشان کرد: متصدی این واحد صنفی اقدام به انتشار و تکثیر لوح های فشرده ای از بازی های رایانه ای فاقد مجوز و لیبل وزارت ارشاد می کرد و در نهایت این لوح های فشرده را با قیمت های مختلف در اختیار مشتریان خود که اغلب از طیف نوجوانان و افراد خردسال بود، می گذاشت.

این مقام انتظامی توضیح داد: روز گذشته تیمی از مأموران اداره نظارت بر اماکن عمومی این پایگاه به واحد صنفی موصوف مراجعه و در بازدید انجام گرفته تعداد 2 دستگاه کیس کامپیوتر حاوی 10 هزار فیلم و بازی و انیمیشن غیر مجاز کشف کردند و با دستور قضائی واحد صنفی پلمپ شد.

جانشین پایگاه هفتم پلیس امنیت عمومی پایتخت در سرانجام با اشاره به اینکه خشونت و استفاده از اسلحه های گوناگون جزء لاینفک بسیاری از این بازی هاست، تصریح نمود: مهم ترین مشخصه بازی های رایانه ای حالت جنگی اکثر آن هاست و خشونت مهم ترین محرکه ای است که در طراحی جدیدترین و جذاب ترین بازی های رایانه ای به حد افراط از آن استفاده می گردد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 13 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sobhemehriz.ir شناسه مطلب: 529

به "بیش از 10 هزار بازی و انیمیشن غیرمجاز از واحد صنفی بازی های رایانه ای در جنوب تهران کشف شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بیش از 10 هزار بازی و انیمیشن غیرمجاز از واحد صنفی بازی های رایانه ای در جنوب تهران کشف شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید