برترین رستوران های گیاهی اوساکا

به گزارش صبح مهریز، همان طور که می دانید رستوران های ژاپنی بسیار معروف هستند و همواره غذاهایی تازه و با کیفیت به مشتریان خود ارائه می دهند. این رستوران ها عمدتا گوشت و ماهی سرو می نمایند و شاید گیاهخواران تصور نمایند که نمی توانند غذای مناسب خود را در این شهرها پیدا نمایند. با پیشرفت روزافزون علاقه مردم به گیاهخواری و سالم زیستی رستوران های گیاهی متعددی نیز در تمام شهرهای این کشور باز شده اند و به مشتریان خاص خود برترین سرویس ها را ارائه می دهند. اگر می خواهید با برترین رستوران های گیاهی اوساکا مرکز غذای ژاپن آشنا شوید با مجله گردشگری خبرنگاران همراه باشید.بلیط هواپیما

برترین رستوران های گیاهی اوساکا

رستوران های گیاهی اوساکا

کافه رستوران ارگانیک Organic Raw8

این رستوران که در شمال محله اومدا قرار گرفته است همانطور که از اسمش پیداست غذاهای گیاهی و خام به مشتریان خود ارائه می دهد که از جمله این غذاها می توان به پیتزا، سالاد و کیک اشاره نمود. این غذاها که با الهام از فرهنگ آشپزی غربی تهیه می شوند با استفاده از محصولات محلی طعم و عطر ژاپنی نیز به خود می گیرند. این رستوران مکان مناسبی برای فرار از هیاهوی شهری و لذت بردن از یک وعده غذای سالم و گیاهی است. خرید بلیط هواپیما تهران توکیو

رستوران گیاهی Le Coccole

این رستوران که در خیابانی خلوت و آرام در مینامی قرار گرفته است غذاهای گیاهی و ارگانیک فوق العاده ای دارد. این رستوران به وسیله دو خانم گیاهخوار اداره می گردد و فضای بسیار جالب و دلپسندی دارد. ادویه ای که در این رستوران استفاده می گردد شباهت زیادی به ادویه کاری هندی دارد و زیاد با ادویه کاری ژاپنی شیرین شباهتی ندارد. اگر می خواهید در این رستوران غذا بخورید به ساعات کاری آن نیز دقت کنید زیرا همواره باز نیست. پیش از رفتن به این رستوران های گیاهی می توانید از وبسایت رستوران تماشا کنید و با غذاها آشنا شوید.

کافه گیاهی و ارگانیک Organic & Vegetarian Café ATL

این کافه که در محله شینسای باشی قرار گرفته است محیطی بسیار آرام و صمیمانه دارد که شما احساس می کنید در منزل خودتان هستید. در این رستوران ترکیبی از غذاهای ایتالیایی و ژاپنی سرو می گردد که از سبزیجات و غلات ارگانیک تهیه می شوند. این رستوران توفوهای معروفی دارد و بعضی سبزیجات آن در منزل کاشته و تهیه می شوند.

رستوران گیاهی Green Earth

این رستوران یکی از قدیمی ترین رستوران های گیاهی اوساکا است که غذاهای غربی از پیتزا گرفته تا کیک را برای مشتریان سرو می نماید. بسیاری از غذاهای آن به قدری شبیه گوشت هستند و طعم گوشت را دارند که شما می توانید از آن ها بدون خوردن گوشت لذت ببرید و طعم لذیذ هات داگ، مرغ سوخاری و همبرگر گیاهی را بچشید. در این مغازه محصولات آرایشی طبیعی و ارگانیک نیز به فروش می رسند و شما می توانید کیک های بیرون بر آنها را تهیه کنید و با خود ببرید. این رستوران دارای یک تراس مملوء از گیاهان و گل های زیبا است و شما برای لحظه ای فراموش خواهید کرد که در شهر شلوغ اوساکا هستید. خاص ترین کشور دنیا

رستوران آمادوس

این رستوران های گیاهی که در وستین اوساکا قرار گرفته است دارای نمایی شیشه ای است که چشم انداز دریاچه و گیاهان روبرو فضای روشن و آرامی به آن داده است. این رستوران فقط غذاهای گیاهی سرو نمی نماید ولی غذاهای طبیعی و ارگانیک و هم چنین گزینه های غذای گیاهی هم برای مشتریان دارد.

رستوران گیاهی Vegetable Curry - Camp

این رستوران در مرکز خرید اکیمائه مارچه قرار گرفته است و فضای کوچک آن همواره از مشتری پر است. این رستوران برخلاف ظاهر مدرن و شهری خود غذاهای سنتی ژاپنی را بدون گوشت به مشتریان ارائه می دهد. طعم ادویه کاری این رستوران بسیار عالیست و آن ها حجم زیادی از سبزیجات را در غذاهای خود استفاده می نمایند.

رستوران اسلوویوا

این رستوران که در مرکز خرید نامبا سیتی قرار گرفته است فضایی آرام با سبک غربی دارد ولی غذاهای ژاپنی سرو می نماید. در این رستوران هم غذای گوشتی و هم غذاهای گیاهی به مشتریان ارائه می گردد و نوشیدنی های بی نظیری دارد. زمانی که هوا مناسب است از فضای بیرونی نیز می توانید بهره ببرید و لذت ببرید. غذاهای ژاپن

کافه رستوران Vege Batake Café Komachi

این رستوران روستایی در نزدیکی پارک کاخ اوساکا قرار گرفته است. فضای آرام و ساده این کافه با غذاهایی که سرو می نماید همخوانی دارد. در این کافه غذاهای ارگانیک با سبک اروپایی و ژاپنی سرو می شوند و در منوی آن سالاد و پاستا در کنار خورشت کاری و برنج قرار گرفته است. در این رستوران غذای گیاهی و غیرگیاهی سرو می گردد.

رستوران سایجیکی

این رستوران که در مرکز خرید نامبا پارک قرار گرفته است غذاهای گوشتی و گیاهی سرو می نماید. علت محبوبیت آن به علت غذاهای گیاهی بسیار خوشمزه ای است که تمامی سبزیجات آن به صورت ارگانیک و تازه تهیه می شوند. این رستوران که بوفه ای سلف سرویس است غذاها را با قیمت مناسبی عرضه می نماید.

منبع: مجله دور و نزدیک
انتشار: 9 دی 1400 بروزرسانی: 9 دی 1400 گردآورنده: sobhemehriz.ir شناسه مطلب: 1925

به "برترین رستوران های گیاهی اوساکا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برترین رستوران های گیاهی اوساکا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید