برترین دوربین ها برای ثبت خاطرات هیجان انگیز در سفر

به گزارش صبح مهریز، با توجه به مقصد اولویت های مشخصی دارید. اگر قصد دارید به کوه بروید، به دوربینی سبک و بادوام احتیاج دارید. برای سیاحت شهری به دوربینی بی صدا، کارامد و با دیافراگم سریع احتیاج دارید. یا شاید به گردشی به سراسر جهان می روید، که در این مورد دوربینی با زوم عالی که بتواند در یک ثانیه از زاویه وسیع یک چشم انداز تا یک تله فوتو دور را طی کند، انتخابی مناسب است. در اینجا پنج پیشنهاد برتر ما را مشاهده می کنید.

برترین دوربین ها برای ثبت خاطرات هیجان انگیز در سفر

دوربین تام تام بندیت اکشن (TomTom Bandit Action Camera)

بعد از عکس گرفتن با تام تام بندیت احساس می کنید باد ملایمی می وزد و این نشانگر لحظات هیجان آوری است که براساس ضربان قلب شما و افزایش این ضربان به شما دست می دهد. بخصوص وقتی می بینید که عکسهایتان از هرگونه خطا محفوظ بوده است. (قیمت 400 دلار)

دوربین کیوب پلاس پولاروید (Polaroid Cube+ Camera)

شیک با قیمتی مناسب، دوربین ظریف کیوب پلاس پولاروید تصاویر را هم به صورت ویدیو با کیفیت اچ دی و هم با قابلیت اتصال به وای فای به شما می دهد. بنابراین شما می توانید محتوای دوربین را سریعا و به طور یکپارچه به مشارکت بگذارید. (قیمت 149 دلار)

دوربین گارمین ویرب اکس ای (Garmin VIRB XE Camera)

در این دوربین برای ثبت سرعت و شتاب و سقوط عمودی از تکنولوژی جی پی اس استفاده می گردد، بدین ترتیب شما می توانید موقعیت های خود را در کنار فیلمی از شرایط های اولیه خودتان نشان دهید. شما به راحتی می توانید با این دوربین دریانوردی کنید. (قیمت 400 دلار)

دوربین سونی ایکس 1000 وی 4کی اکشن (ُSony X1000V 4K Action Camera)

وقتی شما با سرعت از سرازیری پایین می آیید، دوربین سونی ایکس 1000 وی که با سرعت 4K و با برترین وضوح عکس می گیرد، عکس های شما را تثبیت کرده و صدای ناشی از حرکت شما را که همانند حرکت باد است، کاهش می دهد. این دوربین ضد آب است و تا عمق 34 فوت هم می توان آن را با جعبه اش وارد آب نمود. (قیمت 500 دلار)

دوربین گوپرو هیرو 4 سشن (GoPro Hero4 Session Camera)

نو ترین نوع پیشگام دوربین اکشن که به لحاظ مقدار نصف نسل اولیه خودش است و دارای یک دکمه کنترل و یک سیستم میکروفن دوگانه برای کیفیت صدای بهتر می باشد. یک اپلیکیشن نو از ساعت اپل، چشم انداز یابی برای دوربین گوپرو هیرو در روی مچ شما قرار می دهد. (قیمت 300 دلار)

در ادامه از شما دعوت میکنیم برای مشاهدهی مشخصات دوربین و لنزاز بخش محصولات زومیت بهره ببرید؛ مجموعهی کاملی از دوربین کانن، نیکون، سونی، پاناسونیک و دیگر برندهای معتبر در این بخش برای مقایسه مشخصات و اطلاع از قیمت دوربین در اختیار شما واقع شده است.

منبع: کجارو / travelandleisure.com
انتشار: 3 بهمن 1400 بروزرسانی: 3 بهمن 1400 گردآورنده: sobhemehriz.ir شناسه مطلب: 1949

به "برترین دوربین ها برای ثبت خاطرات هیجان انگیز در سفر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برترین دوربین ها برای ثبت خاطرات هیجان انگیز در سفر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید