برگزاری آنلاین هفته فیلم ایتالیا

به گزارش صبح مهریز، هفته فیلم ایتالیا به همت موسسه هنروتجربه سینمای ایرانیان و سفارت ایتالیا در ایران، یازدهم تا پانزدهم آذرماه برگزار می گردد.

برگزاری آنلاین هفته فیلم ایتالیا

با ما همراه باشید و با تور ایتالیا از به بهترین کشور اروپا سفر کنیم و در شهرهای ونیز، فلورانس و رم بگردیم و بناهای تاریخی این کشور تاریخی را از نزدیک ببینیم.

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی هنروتجربه، هفته فیلم ایتالیا با عنوان دریچه ای به سوی سینمای ایتالیا آذرماه 99 به همت موسسه هنروتجربه سینمای ایرانیان و سفارت ایتالیا در ایران برگزار می گردد. در این رویداد پلتفرم هاشور اکران آنلاین فیلم ها را برعهده دارد.

لازم به یادآوری است که هفته فیلم ایتالیا اول اسفند 98 کار خود را شروع کرد و قرار بود نمایش ها و نشست های آن تا هفتم اسفند ادامه داشته باشد اما برنامه های این رویداد سینمایی از یکشنبه چهارم اسفند و پس از سه روز برپایی، به دلیل شیوع ویروس کرونا و با اطلاعیه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مبنی بر تعطیلی تمامی برنامه های هنری و سینمایی در سالن های سراسر کشور متوقف و به زمان دیگری موکول شد.

حال با ادامه فرایند شیوع کرونا و تعطیلی برنامه های فرهنگی، موسسه هنروتجربه تصمیم گرفته است این هفته فیلم را از 11 تا 15 آذرماه 99 مصادف با 1 تا 5 دسامبر 2020 به صورت آنلاین و رایگان به وسیله پلتفرم هاشور برگزار کند.

این دومین همکاری رسمی موسسه هنروتجربه با هاشور است که اولین آن در چهارمین دوره هفته فیلم اروپایی که 17 تا 26 آبان ماه برگزار گردید، رقم خورد.

اسامی فیلم ها و دیگر جزییات این رویداد متعاقبا اطلاع رسانی خواهد شد. طراح پوستر این هفته فیلم بهزاد خورشیدی است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 10 آذر 1399 بروزرسانی: 10 آذر 1399 گردآورنده: sobhemehriz.ir شناسه مطلب: 1305

به "برگزاری آنلاین هفته فیلم ایتالیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری آنلاین هفته فیلم ایتالیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید