برای راه اندازی 400 طرح صنعتی در کهگیلویه و بویراحمد به یاری بانکها احتیاج داریم

به گزارش صبح مهریز، خبرنگاران/کهگیلویه و بویراحمدسرپرست معاونت مالی استانداری کهگیلویه و بویراحمد، گفت: سرمایه گذاران تاکنون تنها در بحث صنعت 400 طرح مجوز گرفته اند که حجم سرمایه گذاری ها در این طرح ها بیش از 24 هزار میلیارد تومان است.

برای راه اندازی 400 طرح صنعتی در کهگیلویه و بویراحمد به یاری بانکها احتیاج داریم

به گزارش خبرنگاران، سید حشمت الله صمیمی روز چهارشنبه، هشتم آبان در نشست شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی استان کهگیلویه و بویراحمد

وی اظهار کرد: تمامی این مجوزات اخذ شده و از همه سدها عبور نموده اند و تنها مشکل اساسی این است که نظام بانکی باید به یاری استان بیاید.

سرپرست معاونت مالی استانداری کهگیلویه و بویراحمد اعلام کرد: در شهرک های صنعتی این مسائل وجود ندارند اغلب مجوزها خارج از نظام شهرک های صنعتی است.

صمیمی توضیح داد: بسیاری از واحدهای تولیدی راکد هستند و بانک های عامل همکاری لازم را ندارند.

وی با بیان اینکه نیروگاه سیکل ترکیبی کهگیلویه با 300 میلیون یورو سرمایه گذاری تمامی مراحل اخذ مجوز را رد نموده و مجوزها را گرفته و وسایل و تجهیزات این نیروگاه کاملا آماده است، اعلام کرد: صندوق توسعه ملی در انتظار است که پرونده های این نیروگاه از بانک صنعت و معدن به صندوق توسعه ملی ارجاع داده گردد.

وی اعلام کرد: طرح های صنعت، کشاورزی، صنایع دستی و میراث فرهنگی اگر همت به خرج دهند توسعه در استان کهگیلویه و بویراحمد تحرک بیشتری خواهد داشت.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 28 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sobhemehriz.ir شناسه مطلب: 565

به "برای راه اندازی 400 طرح صنعتی در کهگیلویه و بویراحمد به یاری بانکها احتیاج داریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برای راه اندازی 400 طرح صنعتی در کهگیلویه و بویراحمد به یاری بانکها احتیاج داریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید