برای این که کنسرت به سلامت اجرا گردد مجبور به لغو آن شدیم

به گزارش صبح مهریز، معاون امور هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی گفت: وجود مسائل فنی باعث لغو کنسرت علی زند وکیلی در لحظات پایانی شد و مجبور شدیم برای این که کنسرت به سلامت اجرا گردد آن را لغو کنیم.

برای این که کنسرت به سلامت اجرا گردد مجبور به لغو آن شدیم

محمدرضا محمدی در گفت وگو با خبرنگاران، اظهار کرد: مسئله خاصی پشت لغو این کنسرت وجود ندارد و این اولین باری بود که برای صدور مجوز کنسرت در مشهد از حمایت اکثر دستگاه هایی که به یاری آن ها احتیاج داشتیم برخوردار بودیم و با حمایت آن ها بود که این رخ داد و کار به فروش بلیت هم رسید.

وی در خصوص مسائل فنی که به وجود آمده اعلام نمود: مسائل فنی کار را هم باید از اهل فن این ماجرا پرسید و من در خصوص مسائل فنی که رخ داده است اطلاعات دقیقی ندارم.

معاون امور هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی اضافه کرد: هزینه بلیت هایی که فروش رفته است از شب گذشته در حال تسویه است، به دلیل این که بلیت فروشی مربوط به سایت ایران کنسرت می شود و این سایت از برنامه دقیقی برخوردار است و در خصوص تسویه مسئله ای به وجود نخواهد آمد.

محمدی تشریح کرد: زمانی که اجرا از روی سایت برداشته می شود بلافاصله تسویه حساب آغاز می شود و مبالغ به حساب مردم باز می شود؛ آن هایی هم که حضوری بلیت تهیه نموده اند از دفتر موسسه ای که مجری این کنسرت در مشهد بوده است می توانند هزینه بلیت شان را پس بگیرند.

وی متذکر شد: پستی که برگزار کننده در پیج اینستاگرام خود گذاشته، علت لغو این کنسرت را مسائل فنی و اتفاقات غیرقابل پیش بینی اعلام نموده است.

معاون امور هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی ادامه داد: امیدوارم گشایشی در اجرای کنسرت در مشهد اتفاق بیفتد و ما کوشش می کنیم در آینده ای نزدیک برنامه ریزی نموده تا این کار در یک فرصت مناسب اجرا شود.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 5 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sobhemehriz.ir شناسه مطلب: 147

به "برای این که کنسرت به سلامت اجرا گردد مجبور به لغو آن شدیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برای این که کنسرت به سلامت اجرا گردد مجبور به لغو آن شدیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید