بخشودگی جرایم دوبرابر شده تا انتها سال 99

به گزارش صبح مهریز، به گزارش خبرنگاران، سردار سید کمال هادیانفر رئیس پلیس راهور ناجا، اظهار کرد: براساس پیشنهاد پلیس راهور به مجلس شورای اسلامی ابتدا در کمیسیون تلفیق و سپس در صحن اصلی تصویب شد، که به جهت مساعدت به مردم عزیزمان جرایمی که در سال های گذشته مشمول دو برابری شدند، این ها به اصل خود برگردد.

بخشودگی جرایم دوبرابر شده تا انتها سال 99

وی ادامه داد:این مصوبه به پلیس راهور ناجا ابلاغ شد و تمام جرایمی که طی سال های گذشته به عنوان معوق مانده بود و مشمول دوبرابری شده بود و تا سرانجام سال 99 جریمه شده اند به اصل خود بازگشتند و از چهارم اردیبهشت ماه (شنبه) مردم می توانند مراجعه نمایند تا اصل جریمه را پرداخت نمایند و تا سرانجام دی ماه سال 1400 می توانند از این فرصت استفاده نمایند.

وی گفت: در بحث توقیف ها آن چه که ابلاغ شده 3 میلیون تومان است و اگر بیشتر از آن باشد خودرو توقیف خواهد شد، قبلا این سقف یک میلیون تومان بود که با توجه به شرایط این مقدار تغییر نموده است.

رئیس پلیس راهور ناجا اضافه کرد:افراد می توانند به وسیله دفاتر پلیس +10 لیست جرایمی را که به اصل خود برگشته است دریافت نمایند و از درگاه های بانکی به صورت حضوری و غیر حضوری می توانند پرداخت نمایند. اگر تا دی ماه از این فرصت استفاده ننمایند این جریمه دوبرابری دوباره اعمال خواهد شد.

سردار هادیانفر توضیح داد:هر میزان جرایمی که افراد به صورت تسلیمی یا الصاقی، تا سرانجام سال 99 داشتند اگر در فرصت دو ماه پرداخت ننموده باشند به دوبرابر تبدیل شده که مردم از این فرصت می توانند استفاده نمایند.

وی بیان نمود: سازمان انتقال خون براساس نیازی که در مورد یاری هموطنان در روز های مبارک ماه رمضان برای دریافت خون اعلام نموده است و چون باید این کار بعد از افطار انجام گردد و این زمان هم تقریبا به ساعات محدودیت شبانه می رسد، کسانی که مراجعه می نمایند به صورت هفتگی لیست خودرو یشان به پلیس واصل می گردد و اگر درساعات منع تردد باشد ما نسبت به حذف جریمه آن ها اقدام می کنیم.

وی اضافه کرد: آکادمی ها در شهر های قرمز تعطیل هستند و فقط امتحان مهارتی را می توانند شرکت نمایند. کلاس های آیین نامه در هر شرایطی اجباری نیست. در بحث آکادمی های آنلاین پیشرفت های خوبی داشته ایم و امیدواریم سریعتر این شرایط آماده گردد.

آخرین اخبار مالی را از کانال تلگرام خبرنگاران دنبال کنید.

منبع: خبرنگاران

منبع: تجارت نیوز
انتشار: 23 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 23 اردیبهشت 1400 گردآورنده: sobhemehriz.ir شناسه مطلب: 1621

به "بخشودگی جرایم دوبرابر شده تا انتها سال 99" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بخشودگی جرایم دوبرابر شده تا انتها سال 99"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید