بازی رو دست به دست کن!

به گزارش صبح مهریز، دیوار در راستای مسئولیت اجتماعی خود، کمپینی راه انداخته و از کاربران خود دعوت نموده تا با اهدای اسباب بازی دست دوم، به دسترسی بچه ها کم برخوردار به ابزار بازی کمک نمایند. در شرح این کمپین آمده: تجربه دلچسب کودکی و حظ بردن از آن، بدیهی ترین احتیاج هر کودکی است که در اطرف خود داریم. شاید برای همین بود که کمپین بازی را دست به دست کن شکل گرفت تا تنها بخش کوچکی از تجربه کودکی و استفاده از یک وسیله بازی را برای بچه ها منطقه ها کم برخوردار فراهم کند.

بازی رو دست به دست کن!

به گفته متخصصان و روان شناسان حوزه کودک، بازی کردن یکی از فعالیت های مهم و حیاتی برای بچه ها است و آن ها را در جهت رشد منطقی قرار می دهد. روان شناسان رشد معتقدند تمایل به بازی کردن و علاقه به داشتن اسباب بازی های مختلف یکی از نشانه های سلامت فکر است و خبر از کنجکاوی و ماجراجویی کودک می دهد. از این رو، فراهم کردن شرایط بازی و برطرف موانع آن باید یکی از دغدغه های پدران و مادران، فعالان حوزه کودک و دغدغه مندان رشد سالم باشد. از سوی دیگر اهمیت بازی کردن و داشتن اسباب بازی به این خاطر است که مهارت های مختلف کودک و بعلاوه جنبه های مختلف فکری او نظیر هوش هیجانی، هوش اجتماعی، قدرت تحلیل و استدلال، رفتارهای حرکتی و… در او تقویت می گردد.

همه می دانیم که تهیه اسباب بازی مناسبِ کودک برای همه خانواده ها امکان پذیر نیست. بسیاری از خانواده های کم برخوردار و محروم به علت دغدغه های معیشتی فقط در کوشش برای برطرف بدیهی ترین نیازهای کودک هستند و در صورت دغدغه مندی، امکان خرید اسباب بازی را ندارند. از این رو فراهم کردن دسترسی همه بچه ها به اسباب بازی می تواند یکی از دغدغه های خیراندیشانه ای باشد که می توان به آن جامه عمل پوشاند. بازی را دست به دست کن عنوان کمپین تازه دیوار و در ادامه کمپین اهدای تبلت و گوشی به دانش آموزان بازمانده تحصیل است. همراهی کاربران و مخاطبان دیوار برای اهدای تبلت و گوشی به بچه ها بازمانده از تحصیل بود که انگیزه تازه ای برای فراهم کردن زمینه دیگری برای اهدای اسباب بازی به بچه ها منطقه ها کم برخوردار شد.

دیوار در کمپین بازی را دست به دست کن در کوشش است تا به عنوان یک مسئولیت اجتماعی و فراهم کردن بستری برای همدلی بین اعضای جامعه، به یاری همراهی شما، ورزشکاران مردمی المپیک به عنوان سفیر که با مدل آوری شادی ملی رقم زدند، خیریه بچه ها فرشته اند و خیریه خادمین امام علی ابن ابیطالب، به بچه ها منطقه ها کم برخودار اسباب بازی هدیه کند. الوپیک هم در جمع آوری این اسبا بازی ها همراه و همکاری دیوار است. دست اندرکاران اصلی این کمپین خیرخواهانه همه کاربران و مخاطبان دیوار هستند که مشفقانه با اهدای اسباب بازی، رنگی شدن دنیای بسیاری از بچه ها را رقم می زنند.

چطور می توان در این کمپین همراه شد؟

  • اسباب بازی های مناسب برای اهدا که برای بیشتر بچه ها مناسب هستند، جدا کنید.
  • بعد وارد صفحه کمپین دست به دست اسباب بازی دیوار شوید.
  • در ادامه کافی ست درخواست اهدای اسباب بازی را ثبت کنید.
  • بعد از ثبت، الوپیک (همراه ما برای دریافت اسباب بازی) در مکان و ساعتی که خودتان تعیین نموده اید، حضور پیدا می نمایند.

اسباب بازی مناسب و در حد نو اهدایی به وسیله شما به یاری دو خیریه بچه ها فرشته اند و خیریه امام علی بن ابیطالب (ع) و همراهی کمیسیون اخلاق کمیته ملی المپیک و پارالمپیک بین بچه ها منطقه ها کم برخوردار اهدا می گردد.

منبع: تجارت نیوز
انتشار: 23 دی 1400 بروزرسانی: 23 دی 1400 گردآورنده: sobhemehriz.ir شناسه مطلب: 1939

به "بازی رو دست به دست کن!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازی رو دست به دست کن!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید