انتشار ترجمه رمانی از جان گریشام

به گزارش صبح مهریز، رمان کامینو آیلند نوشته جان گریشام با ترجمه نفیسه باقرزادگان منتشر شد.

انتشار ترجمه رمانی از جان گریشام

به گزارش خبرنگاران، این رمان با قیمت 35هزارتومان در انتشارات علمی منتشر شده است.

در معرفی ناشر از این کتاب آمده است: گریشام، نویسنده 64ساله آمریکایی است که در رشته حقوق تحصیل نموده است. او پس از اخذ مدرک این رشته از دانشگاه ایالتی می سی سی پی، مدتی به کار وکالت در شهر آکسفورد مشغول شد. همچنین مدتی نماینده مجلس در مجلس ایالتی بود و پس از چند سال از کار استعفا داد. او سال هاست به عنوان نویسنده رمان های حقوقی پرفروش در آمریکا مطرح است. رمان های وی به بسیاری از زبان های زنده جهان ترجمه شده است و بیشتر کتاب هایش به فارسی نیز برگردانده شده است. همچنین از اکثر کتاب های وی اقتباس سینمایی اجرا شده است.

کامینو آیلند تازه ترین اثر جان گریشام است که پس از انتشار به صدر پرفروش های نیویورک تایمز راه یافت. در کامینو آیلند، گریشام در ژانری متفاوت هنرنمایی می نماید و در داستان بیش از آن که با حقوق و وکالت و سارق و پلیس سر و کار داشته باشیم، سر و کارمان با ادبیات و نویسندگان و خواننده های حرفه ای کتاب است. همچنین در طول داستان، گریشام ما را به جهانی کتاب های کمیاب و نسخه های خطی و چاپ اول می برد که یکی از علاقه های شخصی خود اوست.

در کامینو آیلند می توانیم در جمع نویسندگان و ناشران بنشینیم و خرده حکایاتی از همینگوی و فیتس جرالد و فاکنر و دیکنز بخوانیم و خیره به اقیانوس مرزهای خاکستری، خودمان را بین سیاهی و سفیدی روزگار ترسیم کنیم و در همان حال ماجرای سرقت دست نوشته های فیتس جرالد از کتابخانه دانشگاه پرینسون را دنبال کنیم...

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 2 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sobhemehriz.ir شناسه مطلب: 425

به "انتشار ترجمه رمانی از جان گریشام" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتشار ترجمه رمانی از جان گریشام"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید