امکان امحای خودروهای لوکس موجود در انبارهای اموال تملیکی

به گزارش صبح مهریز، مدیرعامل سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی گفت: برخی از خودرو های لوکس ممنوعیت شماره گذاری و فروش دارند که امکان دارد امحای فنی انجام گرفته و از قطعات آن ها استفاده شود و در این زمینه منتظر دستور دولت هستیم.

امکان امحای خودروهای لوکس موجود در انبارهای اموال تملیکی

به گزارش گروه اقتصادی خبرنگاران، سید عبدالمجید اجتهادی امروز (سه شنبه) در حاشیه دومین حراج حضوری اموال تملیکی در جمع خبرنگاران در پاسخ به ایرنا افزود: خودرو های ایرانی و خارجی کمتر از 2500 سی سی پس از آرای قطعی، شماره گذاری شده و به حراج گذاشته می شود.

وی گفت: این سازمان برای خودرو های بیش از 2500 سی سی و لوکس که بیش از 10 سال در انبار ها مانده و با ممنوعیت فروش همراه هستند، پیشنهاداتی ارائه کرده است و منتظر تعیین تکلیف دولت هستیم.

اجتهادی ادامه داد: دارایی های اعلام شده جزو سرمایه هایی هستند که با ارز وارد شده است.

مدیرعامل سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی با اشاره به بحث ماینر ها گفت: برای تعدادی از پرونده ها رای برائت صادر شده است، اما با این حال امکان استرداد به افراد وجود ندارد.

وی بیان داشت: پیشنهاداتی در این زمینه به دولت ارائه کرده ایم تا پس از صدور رای قطعی، افراد حقوقی و حقیقی که مجوز های لازم از وزارت نیرو و وزارت صنعت، معدن و تجارت دارند بتوانند از این ماینر ها به صورت کنترل شده و بدون ایجاد مشکل به شبکه برق استفاده کنند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 4 بهمن 1400 بروزرسانی: 4 بهمن 1400 گردآورنده: sobhemehriz.ir شناسه مطلب: 1951

به "امکان امحای خودروهای لوکس موجود در انبارهای اموال تملیکی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امکان امحای خودروهای لوکس موجود در انبارهای اموال تملیکی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید