آواتارهای فیس بوک به زودی در اختیار کاربران واتساپ قرار خواهد گرفت

به گزارش صبح مهریز، متا اولین بار در سال 2020 آواتارهای شخصی سازی شده را در فیس بوک معرفی کرد. سپس در اوایل امسال، این شرکت آواتارهای سه بعدی شخصی سازی شده را در اختیار کاربران مسنجر، اینستاگرام و کوئست قرار داد. اکنون شایعه شده که این شرکت میخواهد ویژگی مشابهی را به پلتفرم پیغام رسانی خود یعنی واتساپ بیاورد.

آواتارهای فیس بوک به زودی در اختیار کاربران واتساپ قرار خواهد گرفت

افشاگر معروف اطلاعات و قابلیت های واتساپ یعنی WABetaInfo در تازهترین گزارش خود آورده که این پیغام رسان در حال توسعه آواتارهای سه بعدی شخصی سازی شده است تا کاربران بتوانند از آن به عنوان عکس پروفایل خود استفاده نمایند. اسکرین شات منتشر شده از WABetaInfo در رابطه با این قابلیت نشان می دهد که وقتی واتساپ این ویژگی را در اختیار کاربران خود قرار دهد، آن ها نه تنها می توانند از این آواتارها به عنوان عکس پروفایل خود استفاده نمایند بلکه قابلیت شخصی سازی آن نیز با انتخاب رنگ پس زمینه مطابق با عکس پروفایل در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت.

اما این تنها هدف متا برای آوردن آواتارها به واتساپ نیست. این وب سایت شرح می دهد که کاربران واتساپ می توانند از این آواتارها به عنوان استیکر همچون iMessage استفاده نمایند. علاوه بر این، کاربران قادر خواهند بود از این آواتارها به عنوان ماسک هنگام برقراری تماس های ویدیویی بهره ببرند. این به این معنی است که کاربران واتساپ می توانند با استفاده از این آواتارها چهره خود را در تماس های ویدیویی، حتی زمانی که اطرافشان قابل مشاهده است، پنهان نمایند.

طبق گزارش این وب سایت، این قابلیت به ویژه امکان استفاده از آواتارها در تماس های ویدیویی، در آینده ای نزدیک برای کاربران واتساپ ارائه خواهد شد. در خصوص در دسترس بودن آواتارها، این گزارش می گوید که این ویژگی برای همه پلتفرم های واتساپ از جمله اندروید، iOS، نسخه وب و دسکتاپ در حال توسعه است و به زودی در اختیار کاربران بتای این پیغام رسان قرار خواهد گرفت.

واتساپ بعلاوه در حال کار بر روی انتشار نسخه به روز شده قابلیت واکنش به پیغام ها با ایموجی برای کاربران دسکتاپ این پلتفرم است. متا در اوایل امسال قابلیت واکنش به پیغام ها را به کاربران ارائه کرد. با این حال در آن موقع، تعداد ایموجی هایی که کاربران می توانستند انتخاب نمایند محدود بود. سپس در اواخر سال، این شرکت توانایی انتخاب ایموجی دلخواه را به عنوان واکنش به پیغام ها ارائه کرد. در حال حاضر، WABetaInfo در یک پست جداگانه اظهار داشت که این شرکت به زودی همین قابلیت را به وسیله فروشگاه مایکروسافت در اختیار کاربران ویندوز قرار می دهد.

آخرین خبرها در خصوص قابلیت های تازه واتساپ حاکی از آن است که این پیغام رسان متعلق به متا روی قابلیت تازهی به نام نشانگر پاسخ به استاتوس کار می نماید که در واقع این قابلیت ریپلای های استاتوس کاربران را با نشان دادن علامتی از پیغام های عادی جدا می نماید. این قابلیت تازه واتساپ یک نشان منحصربه فرد را به پاسخ های استاتوس کاربران اضافه می نماید تا کاربران بدون ورود به صفحه چت بتوانند پیغام های عادی را از پاسخ های استاتوس تشخیص دهند. در واقع این به روزرسانی جزئی به شما یاری خواهد نمود تا سریع تر بتوانید به پاسخ های استاتوس سایر کاربران واکنش نشان دهید.

این پیغام رسان بعلاوه ظاهراً روی قابلیت پشتیبانی از قابلیت چند دیوایس هوشمند کار می نماید. پشتیبانی از قابلیت چند دیوایس هوشمند در واتساپ به شما امکان می دهد گوشی هوشمند دیگری را به طور هم زمان به یک حساب کاربری اضافه کنید. فرایند همگام سازی چت ها ظاهراً زمانی که با گوشی هوشمند دوم وارد حساب خود می شوید، به صورت اتوماتیک انجام خواهد گرفت. با این حال، بسته به تعداد مکالمات شما، تکمیل فرآیند ممکن است کمی طول بکشد.

منبع: BRG

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 24 مرداد 1401 بروزرسانی: 24 مرداد 1401 گردآورنده: sobhemehriz.ir شناسه مطلب: 2136

به "آواتارهای فیس بوک به زودی در اختیار کاربران واتساپ قرار خواهد گرفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آواتارهای فیس بوک به زودی در اختیار کاربران واتساپ قرار خواهد گرفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید