آزمون های نیم سال دوم دانشگاه علمی کاربردی آنلاین برگزار گردید

به گزارش صبح مهریز، معاون نظارت و سنجش دانشگاه جامع علمی کاربردی از خاتمه برگزاری آزمون های متمرکز خاتمه نیمسال دوم 99-98 این دانشگاه به صورت غیرحضوری - آنلاین (برخط) اطلاع داد.

آزمون های نیم سال دوم دانشگاه علمی کاربردی آنلاین برگزار گردید

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل استرالیا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی استرالیا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی استرالیا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های استرالیا انتخاب کنید.

به گزارش گروه دانشگاه خبرنگاران، محسن محمدزاده معاون نظارت و سنجش دانشگاه جامع علمی کاربردی گفت: فرایند برگزاری آزمون های متمرکز انتها ترم دوره های علمی کاربردی در نوبت دوم سال تحصیلی 99-1398 که به صورت غیرحضوری برخط از 11 مرداد شروع شد در 17 مرداد 99 انتها یافت.

وی اضافه نمود: این آزمون ها در هفت روز متوالی با 23 عنوان دروس مهارت مشترک و عمومی در دو مقطع کاردانی (14 درس) و کارشناسی (9 درس)، از ساعت 12 روز شنبه 11 مرداد، مطابق برنامه زمانی اعلام شده برگزار گردید.

معاون نظارت و سنجش دانشگاه جامع علمی کاربردی اظهارکرد: تمامی فرآیند برگزاری آزمون های متمرکز غیرحضوری به وسیله سامانه آزمون متمرکز، هماهنگ و متمرکز به صورت غیرحضوری برخط در 32 استان برای 23 عنوان درس با تعداد 244 هزار و 508 نفر درس انجام شد.

محمدزاده توضیح داد: در این آزمون ها به منظور مساعدت با دانشجویان دانشگاه جامع علمی کاربردی برای هر عنوان درس، دو نوبت آزمون در نظر گرفته شد تا چنانچه دانشجو به هر دلیلی (قطعی برق، اینترنت و ...) نتوانست آزمون اول را به انتها برساند، امکان شرکت در آزمون نوبت دوم را داشته باشد.

وی در ادامه از همکاری حوزه های مختلف ستاد مرکزی این دانشگاه و همچنین پیگیری رابطین آزمون واحد های استانی و مراکز آموزشی در برگزاری پیروز و هماهنگ این دوره از آزمون سخن گفت.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 8 مهر 1399 بروزرسانی: 8 مهر 1399 گردآورنده: sobhemehriz.ir شناسه مطلب: 1173

به "آزمون های نیم سال دوم دانشگاه علمی کاربردی آنلاین برگزار گردید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آزمون های نیم سال دوم دانشگاه علمی کاربردی آنلاین برگزار گردید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید