شروع ثبت نام مقطع دکتری تخصصی پردیس ارس دانشگاه تهران

به گزارش صبح مهریز، ثبت نام الکترونیکی متقاضیان ادامه تحصیل در مقطع دکتری تخصصی به وسیله شیوه نامه اختصاصی پردیس بین المللی ارس دانشگاه تهران برای سال تحصیلی 1400-1399 شروع شد.

شروع ثبت نام مقطع دکتری تخصصی پردیس ارس دانشگاه تهران

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل انگلیس هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی انگلیس، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی انگلستان، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های انگلیس انتخاب کنید.

به گزارش گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران به نقل از دانشگاه تهران، ثبت نام الکترونیکی متقاضیان ادامه تحصیل در مقطع دکتری تخصصی به وسیله شیوه نامه اختصاصی پردیس بین المللی ارس دانشگاه تهران برای سال تحصیلی 1400-1399 شروع شد.

معاونت آموزشی این دانشگاه در اطلاعیه ای اعلام نموده: پیرو اطلاعیه شماره 1 بدین وسیله به اطلاع آن دسته از متقاضیان شرکت کننده در آزمون اختصاصی دکتری تخصصی به وسیله شیوه نامه اختصاصی در پردیس بین المللی ارس می رساند؛ در صورت داشتن شرایط لازم، می توانند از روز چهارشنبه 15/ 05/ 1399‬ ‬ لغایت آدینه ‬ مورخ 06/14/ 1399‬ جهت انجام ثبت نام الکترونیکی (رشته های مورد پذیرش) و کسب اطلاعات لازم به وبگاه معاونت آموزشی دانشگاه مراجعه کنند.

شایان ذکر است اطلاع رسانی به متقاضیان منحصراً به وسیله وبگاه معاونت آموزشی دانشگاه به آدرس مذکور صورت می پذیرد و داوطلبان می توانند جهت کسب اطلاع از زمان و مکان برگزاری مصاحبه به سایت پردیس بین المللی ارس هی aras.ut.ac.ir مراجعه کنند. همچنین خواهشمند است قبل از هر گونه اقدام، اطلاعیه ها و راهنماهای مربوطه را به دقت مطالعه کنند.

کلیه داوطلبین موظفند در تاریخ های مقرر نسبت به ثبت نام الکترونیکی در سایت مذکور اقدام نموده و با در دست داشتن تاییدیه ثبت نام الکترونیکی برای انجام مصاحبه به پردیس ذیربط مراجعه کنند. در غیر این صورت از انجام مصاحبه محروم خواهند شد.

معاونت آموزشی دانشگاه تهران

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 3 مهر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sobhemehriz.ir شناسه مطلب: 1165

به "شروع ثبت نام مقطع دکتری تخصصی پردیس ارس دانشگاه تهران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شروع ثبت نام مقطع دکتری تخصصی پردیس ارس دانشگاه تهران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید