کبدی کاران قطعا به ایران برمی گردند، قرار است در یک تیم تست بدهند

به گزارش صبح مهریز، مجید بهرامی سرمربی تیم ملی کبدی ایران و سرمربی تیم شهرداری تبریز در گفتگو با خبرنگاران گفت: این دو نفر یک هفته تا 10 روز از مهلت ویزای اقامت شان در استرالیا مانده است. ظاهرا کمیته فنی مسابقات آنها را پسند کرده و به ما گفته اند که قرار است در یک تست باشگاهی حضور پیدا کنند.

کبدی کاران قطعا به ایران برمی گردند، قرار است در یک تیم تست بدهند

وی در پاسخ به این سوال که چطور این نفرات برای حضور در این تیم انتخاب شده اند و چه باشگاهی نیز آنها را انتخاب کرده است، گفت: نمی دانم و اصلا اطلاعاتی از این باشگاه ندارم. از این ها تست می گیرند و بعد از آن مشخص می شود حتی شاید در تیم استرالیا هم بازی نکنند و بعد از تست گیری مربیانی از کشورهای انگلستان، استرالیا، کانادا یا آمریکا آنها را انتخاب کند اما انتخاب آنها برای پیوستن به این باشگاه ها صد در صد نیست و امکان دارد در لیگ های انگلیس، کانادا یا استرالیا بازی کنند.

بهرامی در پاسخ به سوال خبرنگاران که آیا نفرات دیگری هم از کشورها یا تیم های دیگر برای حضور در این تست انتخاب شده اند، اظهار داشت: اطلاعاتی که در اختیار من است در این حد است که ماندن آنها صرفا برای حضور در تست و لیگ استرالیا است و اینکه در صورت قطعی شدن قبول کنند در لیگ استرالیا بمانند یا در لیگ های دیگر یا اینکه به ایران بازگردند!

آیا یک ورزشکاران برای ماندن در یک کشور با مربی تیم یا فدراسیون هماهنگی های لازم را انجام نمی دهد؟ بهرامی در این خصوص خاطر نشان کرد: چرا به ما گفتند که کمیته ای آنجا بود که یک همچین برنامه ای برای انتخاب بازیکنان در لیگ دارند و آنها هم ماندند که یک پولی هم گیرشان بیاید!

آیا بازیکنان دیگری از کشورهای دیگر هم برای این تست گیری انتخاب شدند؟ سرمربی تیم ملی کبدی در این خصوص هم شرح داد: من در این مورد اصلا اطلاعی ندارم و تنها صرفا از دو بازیکن تیم خودم مطلع هستم.

وی در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر اینکه شنیده شده که این نفرات به دنبال اقامت و ماندن در استرالیا هستند و روز قبل از حرکت تیم هتل را ترک کرده اند، نیز این طور پاسخ داد: امکان ندارد. به هیچ عنوان اصلا این طور نیست این نفرات بازیکنان ارزنده تیم ملی کبدی هستند و یک وجب از خاک ایران را با کل دنیا عوض نمی کنند و این را مطمئن باشید که به ایران باز می گردند. برای ماندن هم این احتمال وجود دارد که ویزای آنها برای حضور در تست ها تمدید شود که این مسئله ظرف 10 روز آینده مشخص می شود که ماندگار هستند و دو سه ماهی در لیگ آنجا بازی می کنند یا برمی گردند.

وی ادامه داد: قرار نیست این نفرات در استرالیا بمانند و چون بحث لیگ و پول بود ماندند. در ضمنً این دو نفر کار و زندگی شان در ایران است. یکی از آنها تاجر خرید و فروش ماشین است و زندگی اش اینجاست و لزومی ندارد که در این کشور بماند و قطعا به ایران باز خواهند گشت.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 19 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sobhemehriz.ir شناسه مطلب: 545

به "کبدی کاران قطعا به ایران برمی گردند، قرار است در یک تیم تست بدهند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کبدی کاران قطعا به ایران برمی گردند، قرار است در یک تیم تست بدهند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید