پایگاه ثابت خون گیری در ایوان و دهلران راه اندازی می گردد

به گزارش صبح مهریز، خبرنگاران/ایلام مدیرکل انتقال خون استان ایلام گفت: با پیگیری های اجرا شده و موافقت سازمان انتقال خون، دو پایگاه ثابت خون گیری در سطح شهرهای ایوان و دهلران ایجاد خواهد شد.

پایگاه ثابت خون گیری در ایوان و دهلران راه اندازی می گردد

مهدی اکبری دهبالایی در گفت وگو با خبرنگاران، اظهار کرد: در جلسه ای که با حضور معاون فنی، مدیرکل برنامه و بودجه و بعلاوه مدیرکل تجهیزات و پشتیبانی سازمان انتقال خون تشکیل شد با طرح توجیهی ایجاد دو پایگاه ثابت خونگیری در شهرستان های ایوان و دهلران موافقت شد و اجرای طرح احداث این مراکز در شهرستان های ایوان و دهلران بزودی به مناقصه گذاشته خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه تأمین اعتبار و نیروی انسانی مورد احتیاج این مراکز فراهم شده است، 40 برنامه تیم سیار خونگیری انتقال خون استان ایلام تدارک دیده و حضور و استقبال گرم مردم در نقاط مختلف استان سبب شده که به صورت دوره ای در همه شهرستان ها حضور داشته باشیم.

مدیرکل انتقال خون ایلام توضیح داد: سال جاری آمار اهدای خون در استان ایلام با افزایش 14 درصدی روبرو بوده و مشکل خاصی از نظر تامین ذخایر خونی در استان وجود ندارد و معتقدیم فرهنگ سازی برای اهدای خون باید از خانواده ها شروع گردد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 2 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 2 اردیبهشت 1401 گردآورنده: sobhemehriz.ir شناسه مطلب: 2034

به "پایگاه ثابت خون گیری در ایوان و دهلران راه اندازی می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پایگاه ثابت خون گیری در ایوان و دهلران راه اندازی می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید