پارالمپیک 2020 توکیو، پاپی: شاید با تمرکز بیشتر به مدال طلا می رسیدم، رقیب اصلی ام را پرتابگر برزیلی می دانستم

به گزارش صبح مهریز، پرتابگر مدال آور کشورمان در بازی های پارالمپیک 2020 توکیو گفت: شاید با تمرکز بیشتر می توانستم به مدال طلای این رقابت ها دست پیدا کنم.

پارالمپیک 2020 توکیو، پاپی: شاید با تمرکز بیشتر به مدال طلا می رسیدم، رقیب اصلی ام را پرتابگر برزیلی می دانستم

با تور برزیل از کشور زیبای فوتبالیست ها دیدن کنید و شهرهای زیبای ریو و برازیلیا را ببینید.

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرنگاران از توکیو، امان الله پاپی پس از دستیابی به مدال نقره مسابقات پرتاپ نیزه کلاس ادغامی F56 وF57 بازی های پارالمپیک توکیو گفت: فکر نمی کردم رقیبم (حامد حیدری) اینطور عمل کند. در مسابقات اخیر اصلاً چنین رکوردی را ثبت نکرده بود. من فکر می کردم حریف برزیلی رقیب اصلی ام باشد، اما در نهایت حیدری بهتر کار کرد و به مدال طلا رسید.

وی اضافه کرد: امروز خیلی خوب کار کردم و از عملکردم راضی هستم. می توانستم رکوردی بالاتر را به ثبت برسانم، اما اینطور نشد. اگر تمرکز بالاتری داشتم شاید می توانستم به مدال طلا برسم، اما همانطور که دیدید بارها رکورد دنیا و پارالمپیک در مسابقه امروز جابه جا شد.

این پرتابگر پارالمپیکی کشورمان با اشاره به تغییر بعضی از قوانین برگزاری مسابقات یادآور شد: من از تمام رقبایم جوانتر هستم و این اولین پارالمپیک من بود. اطمینان داشته باشید که در آینده نتایج بهتری خواهم گرفت. شک نکنید که رکوردهای امروز هم به زودی شکسته خواهند شد.

پاپی در پایان گفت: واقعاً حیف شد که به مدال طلا نرسیدم. شرمسار مربیانم و خانواده ام شدم، البته این حضور و این مدال باعث می گردد تا شرایط زندگی ورزشی ام حرفه ای تر و بهتر گردد تا به موفقیت های موردنظرم دست پیدا کنم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 7 شهریور 1400 بروزرسانی: 7 شهریور 1400 گردآورنده: sobhemehriz.ir شناسه مطلب: 1790

به "پارالمپیک 2020 توکیو، پاپی: شاید با تمرکز بیشتر به مدال طلا می رسیدم، رقیب اصلی ام را پرتابگر برزیلی می دانستم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پارالمپیک 2020 توکیو، پاپی: شاید با تمرکز بیشتر به مدال طلا می رسیدم، رقیب اصلی ام را پرتابگر برزیلی می دانستم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید