محمدی: اینکه یزدانی را تنها شانس کسب مدال المپیک بدانیم، خوب نیست

به گزارش صبح مهریز، سرمربی تیم ملی کشتی آزاد گفت: اینکه بارها عنوان می گردد حسن یزدانی تنها شانس کسب مدال در المپیک 2020 توکیو است، خوب نیست.

محمدی: اینکه یزدانی را تنها شانس کسب مدال المپیک بدانیم، خوب نیست

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، غلامرضا محمدی درباره حضور روانشناس در اردوی تیم ملی کشتی آزاد گفت: روانشناس ورزشی داریم، اما شاید نتواند آنگونه که باید و شاید با کشتی گیران ارتباط برقرار کند. حتی در بعضی موارد نتیجه عکس داشته است.

وی گفت: این کار را خودمان انجام می دهیم و نقش رسانه ها در کاهش بار مسئولیت ما خیلی مهم است. متاسفانه در بیشتر المپیک ها به همین شرایط دچار شدیم و بعضی از ملی پوشان نتوانستند بار روانی را تحمل نمایند و نتوانستند نتیجه لازم را کسب نمایند.

سرمربی تیم ملی کشتی آزاد ادامه داد: انتظارات به حق است، اما بیایم در جهت مثبت راهنمایی کنیم. در مورد فردی مانند حسن یزدانی به طور مرتب اعلام می گردد تنها شانس کسب مدال است که این خوب نیست. اگر رسانه ها به درستی به موضوعات بپردازند، نتیجه خوبی کسب می کنیم.

محمدی درباره نقش مسئولان در کم کردن فشار روانی ورزشکاران گفت: نزدیک المپیک فشارها روی کشتی، وزنه برداری و تکواندو زیاد می گردد، زیرا این سه رشته امید کسب مدال هستند که این فشار روانی زیادی ایجاد می نماید و در بعضی مواقع غیر قابل تحمل است.

وی عنوان نمود: باید مدیریت درستی از سوی مسئولان انجام گردد و برنامه ریزی بلند مدتی وجود داشته باشد؛ مانند کاری که ژاپن برای جام جهانی فوتبال انجام داد. اگر در ورزش برنامه ریزی درستی داشته باشیم، این بار روانی از روی ورزشکاران برداشته می گردد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 30 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sobhemehriz.ir شناسه مطلب: 720

به "محمدی: اینکه یزدانی را تنها شانس کسب مدال المپیک بدانیم، خوب نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "محمدی: اینکه یزدانی را تنها شانس کسب مدال المپیک بدانیم، خوب نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید