هواوی نمایشگر هوشمند خودرو معرفی کرد

به گزارش صبح مهریز، هواوی به تازگی از نمایشگر هوشمند خودرو پرده برداری نموده است که 259 دلار قیمت دارد و مبتنی بر HiCar است. نمایشگر خودرو هواوی به زودی عرضه خواهد شد.

هواوی نمایشگر هوشمند خودرو معرفی کرد

به گزارش خبرنگاران به نقل از زومیت، هواوی اخیرا کنفرانسی در چین برگزار کرد که روی صفحه نمایش تمرکز ویژه ای داشت. در این مراسم نمایشگرهای Huawei Smart Screen S و Huawei Smart Sreen S Pro که متعلق به خانواده Huawei Smart Selection Car Smart Screen هستند معرفی شدند. این نمایشگرهای هوشمند برچسب قیمت پایه 1699 یوآن (تقریبا 259 دلار) را یدک می کشند.

محصول جدید هواوی صفحه نمایشی لمسی است که ابعادش به 8.9 اینچ می رسد و حداکثر روشنایی 700 نیت و وضوح 1920 در 720 پیکسل ارائه می دهد. نمایشگر خودرو هواوی پوششی ضد انعکاس دارد و از قابلیتی ویژه پشتیبانی می نماید تا بتوان اپلیکیشن های موبایل را روی آن باز کرد.

نمایشگر هواوی به صورت پیش فرض دارای بیش از 30 اپلیکیشن پرکاربرد نظیر بایدو مپس، گوگل مپس و چند اپلیکیشن راستایاب دیگر است. به علاوه در نمایشگر هواوی اپلیکیشن هایی مثل NetEase Cloud،اKugou،اHimalaya و دیگر اپلیکیشن های موسیقی پیدا می گردد.

نمایشگر هوشمند هواوی برای خودروها دارای دوربین پشتی و جلویی است که کاربر می تواند با آن ها تعامل برقرار کند. دوربین پشتی، لنز فوق عریض دارد و به وسیله آن می توان راستا رانندگی را ضبط کرد. دوربین جلویی محصول مکانیسم پاپ آپ (بالاجهنده) دارد.

نمایشگر هوشمند هواوی پایه 360 درجه قابل تنظیم دارد و از سیستم کنترل به وسیله فرمان صوتی و و تکان دادن دست پشتیبانی می نماید. نمایشگر هواوی را می توان به سیستم صوتی خودرو متصل کرد. این نمایشگر برای باز کردن اپلیکیشن های موبایل، ازطریق وای فای یا بلوتوث به گوشی وصل می گردد.

در جریان برگزاری کنفرانس، یو چنگ دونگ (رهبر واحد کسب و کار مصرفی هواوی) اعلام نمود این شرکت با بیش از 20 تولیدکننده خودرو برای استفاده از نمایشگر هوشمند جدید که مبتنی بر HiCar است به توافق رسیده. راه حل HiCar با بیش از 150 مدل خودرو سازگاری دارد و از بیش از 30 اپلیکیشن مهم پشتیبانی می نماید.

هواوی میخواهد تا سال 2021، HiCar را روی بیش از پنج میلیون خودرو به صورت پیش فرض نصب کند. یو چنگ دونگ می گوید HiCar از لحاظ ارائه تجربه غنی اپلیکیشن، پیروز تر از سیستم های مشابه اپل و اندروید عمل می نماید. نمایشگر هوشمند هواوی با برچسب قیمت 1699 یوآن (تقریبا 259 دلار) قرار است در تاریخ 8 ژانویه 2021 (19 دی 1399) به صورت رسمی عرضه گردد. پیش خرید محصول از دو روز دیگر شروع می گردد.

هواوی طی سال های اخیر در صنایع تازه ای ورود نموده است و به نظر می رسد که به مرور زمان، با جدیت بیشتری صنعت خودرو را دنبال می نماید. هواوی می گوید نمایشگر هوشمندش قدمی مثبت در حوزه خودرو و شهر هوشمند محسوب می گردد. هواوی ازطریق هوش مصنوعی و پردازش ابری میخواهد در آینده ای نزدیک خودروهای هوشمند را روی کار بیاورد. هواوی می گوید شنژن نخستین شهری است که میخواهد آن را کاملا هوشمند کند.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 14 بهمن 1399 بروزرسانی: 14 بهمن 1399 گردآورنده: sobhemehriz.ir شناسه مطلب: 1430

به "هواوی نمایشگر هوشمند خودرو معرفی کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هواوی نمایشگر هوشمند خودرو معرفی کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید