نانوپوششی که برنده جایزه پوشش برتر صنعت فولاد شد

به گزارش صبح مهریز، نانوپوشش تولیدشده توسط شرکت نانوور تکنولوژیز پیروز به دریافت جایزه Prestige PaintSquare شد.

نانوپوششی که برنده جایزه پوشش برتر صنعت فولاد شد

به گزارش گروه فناوری خبرنگاران، جایزه Prestige PaintSquare به پوشش صنعتی Nano-Clear® NCI در گروه محصولات برتر فولاد اعطا شده است. جوایز پرستیژ به شناسایی و معرفی بهترین محصولات در صنعت پوشش های محافظ، دریایی و صنعتی در سراسر دنیا می پردازد.

توماس چوئت، بنیانگذار شرکت نانوور تکنولوژیز (Nanovere Technologies)، می گوید: دریافت جایزه PaintSquare Prestige افتخار بزرگی برای ما است. پوشش Nano-Clear® NCI ما برای کاربرد های صنعتی به منظور افزایش چشمگیر استحکام و افزایش عمر مفید طراحی شده است به طوری که می تواند بیش از ده سال دوام داشته باشد.

پوشش های Nano-Clear به طور چشمگیری مقاومت در برابر خوردگی، خراش، مواد شیمیایی و اشعه ماورا بنفش ایجاد می نماید. این نانوپوشش ها به گونه ای طراحی شده اند که مستقیم روی رنگ های صنعتی، پوشش های سطحی و پودر های دو جزئی تاثیرگذار باشند.

مزایای پوشش Nano-Clear® به توضیح زیر است:

- کاهش دو یا سه برابری هزینه رنگ آمیزی دوره ای.

- مقاومت در برابر خوردگی شدید: بیش از 5000 ساعت اسپری نمک.

- مقاومت در برابر اشعه ماورا بنفش: 99 درصد براقیت بعد از 4000 ساعت تابش؛

- 10 سال ضمانت عملکرد

پوشش های صنعتی Nano-Clear® با استفاده از پلیمر های نانوساختار سه بعدی اختصاصی فراوری می شوند که تراکم پیوند عرضی زیادی ایجاد می نمایند. پوشش های Nano-Clear® به طور بنیادی خواص فیزیکی کلی و طول عمر فولادی رنگ شده را بهبود می بخشند. Nano-Clear® NCI یک پوشش پلی اورتان / پلی اوره / نانو ساختاری یک جزئی است.

پوشش های Nano-Clear® به گونه ای طراحی شده اند که بتوانند شاخص ها و الزامات مورد احتیاج بازار های نفت و گاز، معدن، راه آهن، نظامی و دریایی را برآورده نمایند. این نانوپوشش ها توسط شرکت های پیشرو دنیای از جمله General Dynamics، Pemex، Sterling Crane، Altec Industries، Royal Caribbean، Norwegian Cruise تأیید و مورد استفاده قرار می گیرد.

شرکت نانوور تکنولوژیز رهبر دنیای در فراوری و ساخت پوشش های نانوساختار صنعتی با خواص سطحی چند منظوره از جمله مقاومت در برابر خوردگی شدید، مقاومت در برابر خراش شدید، مقاومت شیمیایی بالا و مقاومت طولانی مدت در برابر اشعه ماورا بنفش فولادی رنگ شده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 3 اسفند 1399 بروزرسانی: 3 اسفند 1399 گردآورنده: sobhemehriz.ir شناسه مطلب: 1464

به "نانوپوششی که برنده جایزه پوشش برتر صنعت فولاد شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نانوپوششی که برنده جایزه پوشش برتر صنعت فولاد شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید