مقاله: چطور یک ساختمان مسکونی ساخته میشود؟

به گزارش صبح مهریز، این هزینه در واقع به تمامی فعالیت های مربوط به معماری بعد از دیوارچینی تا انتهای نصب کابینت مربوط می گردد.

مقاله: چطور یک ساختمان مسکونی ساخته میشود؟

در این مرحله از مراحل ساخت خانه مسکونی، در واقع اجرای فونداسیون و آرماتوربندی آن با قالب گذاری و بتن ریزی به سرانجام می رسد. همچنین تماس مستقیم بتن با خاک موجب می گردد تا رطوبت آن هر چه سریعتر از بین رفته و به عبارتی کیفیت بتن پایین می آید.

اگر تا به این مرحله از ساخت ساختمان مسکونی مدارک شما هیچ گونه مسئله ای را نداشته باشد پروانه صادر خواهد شد و این پروانه تا دو سال اعتبار خواهد داشت و برای دو سال دیگر نیز قابلیت تمدید دارد. تمامی این مراحل از ساخت خانه و زمین مسکونی بر عهده مالک ملک است.

پس از آنکه نقشه های معماری ملک توسط واحدی که پروانه را صادر می نماید، نهایی شد یک رسید با عنوان عوارض تراکم شهرداری بر اساس کاربری ساختمان شما و متراژ هر طبقه صادر می گردد که پس از پرداخت این عوارض نوبت به مرحله تهیه مدارک پیش نویس می رسد که این مدارک شامل ارائه نتیجه آزمایش مکانیک خاک، ارائه نقشه های فاز 2 و اخذ تاییده از سازمان نظام مهندسی است و پس از آن شما می توانید درخواست مشخص ناظر را بدهید.

منبع مقاله: چطور یک ساختمان مسکونی ساخته میشود؟

انتشار: 13 آبان 1400 بروزرسانی: 13 آبان 1400 گردآورنده: sobhemehriz.ir شناسه مطلب: 1867

به "مقاله: چطور یک ساختمان مسکونی ساخته میشود؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاله: چطور یک ساختمان مسکونی ساخته میشود؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید