مقاله: سفر با کروز Hornblower در نیاگارا کانادا

به گزارش صبح مهریز، شما می توانید توسط WEGO به Hornblower Cruises Plaza برسید. تمام خطوط (سبز، بنفش، آبی، قرمز) در میدان توقف می نمایند.

مقاله: سفر با کروز Hornblower در نیاگارا کانادا

Hornblower Niagara Cruises چند دقیقه تا پل Rainbow (گذرگاه شبانه روزی کانادایی-آمریکایی) و 500 میلیون پوند از پایگاه Clifton Hill فاصله دارد. این هتل در حدود یک کیلومتری Table Rock visitor centre واقع شده است، آن سوی آبشارهای Horseshoe.

روزهای فعال در طول فصل کاری: روزانه - یکشنبه - دوشنبه (7 روز در هفته)

این تله کابین مسافران را به بالا و پایین صخره 18000 ساله روی دیواره های185 فوتی Great Gorge، حمل می نماید. اتاقک هایی با شیشه هایی که حرارت بالا را تحمل میکنند، سیستم صوتی، جایگاه های مخصوص موجودند و به راننده یک چشم انداز پانوراما از آبشارهای Horseshoe و American Falls میدهد.و دسترسی راحت به کنار رودخانه و محل سوار شدن ما را فراهم میکند. این ماجراجویی را از دست ندهید!

Hornblower Niagara Cruises در 15 می 2014 تور کروز نیاگارا را شروع کرد.

به تجربه ای دست پیدا کنید که هیچ کس هرگز فراموش نمی نماید - تور قایق Voyage to the Falls. از نزدیک از آبشارهای آمریکایی، آبشارهای Horseshoe کانادا، و آبشار عظیم نفس گیر Great Gorge، دیدن کنید. یا بعد از غروب آفتاب برای یک تجربه جذاب به دیدن آبشار بروید. بعلاوه، هنگام سفر، بلیط آنلاین بخرید و تله کابین منحصر به فرد Hornblower Niagara با مناظر پانوراما از آبشارهای مشهور دنیا را ببینید

منبع مقاله: سفر با کروز Hornblower در نیاگارا کانادا

انتشار: 9 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 9 اردیبهشت 1400 گردآورنده: sobhemehriz.ir شناسه مطلب: 1597

به "مقاله: سفر با کروز Hornblower در نیاگارا کانادا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاله: سفر با کروز Hornblower در نیاگارا کانادا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید