معرفی جاذبه های گردشگری استان کرمان در قاب فضای مجازی

به گزارش صبح مهریز، مدیرکل میرا ث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کرمان گفت: در طول ایام نوروز 1399 جاذبه های تاریخی، فرهنگی و گردشگری ثبت جهانی و شاخص این استان به وسیله فضای مجازی معرفی گردید.

معرفی جاذبه های گردشگری استان کرمان در قاب فضای مجازی

به گزارش خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کرمان، فریدون فعالی با اشاره به اینکه کرمان دارای هفت اثر و یک شهر ثبت جهانی است، اظهار کرد: در طول ایام نوروز جاذبه های تاریخی، فرهنگی و گردشگری این استان به وسیله سامانه اطلاع رسانی miras.kr.ir و صفحه اینستاگرام Kerman-cthh این اداره کل معرفی گردید.

او با بیان اینکه معرفی جاذبه های گردشگری استان در فضای مجازی به دلیل شیوع ویروس کرونا و غیبت گردشگران در این مکان ها اجرا شده است، اضافه کرد: در طرح گردشگری مذکور بناهای تاریخی، مناطق گردشگری، آبشارها، دریاچه ها، کوه ها، روستاهای تاریخی و موسیقی محلی 23 شهرستان استان به زبان های فارس، انگلیسی و چینی معرفی گردیده است.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کرمان بابیان اینکه خوشبختانه تعداد زیادی از گردشگران کشورهای خارجی در فضای مجازی از جاذبه های گردشگری استان بازدید نموده اند، توضیح داد: امیدواریم پس از مهار ویروس کرونا شاهد حضور گردشگران خارجی در اماکن تاریخی و مناطق گردشگری این استان باشیم.

او با اشاره به اینکه گردشگری مجازی در شناساندن قابلیت های تاریخی و گردشگری کرمان یاری زیادی می نماید، اعلام کرد: ظرفیت های گردشگری به صورت نماهنگ در فضای مجازی پخش شده است.

فعالی اعلام کرد: امیدواریم مردم در شرایط شیوع ویروس کرونا بتوانند از فرصت به وجود آمده در محیط خانه استفاده نمایند و به وسیله فضای مجازی آثار تاریخی، فرهنگی و گردشگری کشور ایران را مورد بازدید قرار دهند.

منبع: میراث آریا
انتشار: 15 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sobhemehriz.ir شناسه مطلب: 944

به "معرفی جاذبه های گردشگری استان کرمان در قاب فضای مجازی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی جاذبه های گردشگری استان کرمان در قاب فضای مجازی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید