مجهز شدن سومین گوشی موتورولا به آخرین نسخه اندروید 10

به گزارش صبح مهریز، بر اساس جدیدترین خبر منتشر شده در فضای مجازی گوشی موتورولا Mote G7 Plus به آخرین بیلد اندروید 10مجهز شده است.

مجهز شدن سومین گوشی موتورولا به آخرین نسخه اندروید 10

به گزارش خبرنگار ، به نظر می رسد که موتورولا با خاتمه به بروزرسانی های اندروید 10 فاصله نسبتا زیادی دارد. در واقع تنها چند گوشی موتورولا وجود دارد که بروزرسانی را دریافت نموده و تعداد قابل توجهی برای دست یابی به آن در انتظار هستند.

موتورولا Mote G7 Plus سومین دستگاهی است که بروزرسانی اندروید 10 را دریافت می نماید. نکته قابل توجهی که باید گفته گردد این است که هیچکدام از این گوشی ها پرچمدار نیستند. به هر حال اگر شما یکی از صاحبان گوشی بسیار خوب Moto G7 Plus هستید باید به شما خبر دهیم که یک غافلگیری در انتظار شماست.

بر اساس جدیدترین گزارش منتشر شده درباره Moto G7 Plus، این گوشی از چند روز گذشته در برزیل آغاز به دریافت بروزرسانی جدید اندروید نموده است. نکته جالب توجه این است که این بروزرسانی نسخه بتا نیست و در واقع آخرین بیلد اندروید 10 برای صاحبان Moto G7 Plus عرضه شده است. این گونه به نظر می رسد که دیگر زمان آزمایش کردن برای تلفن های موتورولا به خاتمه رسیده است. در ادامه اسکرین شات بروزرسانی اندروید 10 را مشاهده می کنید:

با این که حداقل چند هفته رسیدن این بروزرسانی به کشور های دیگر از جمله آمریکا زمان می برد، این یک اتفاق خوب برای صاحبان گوشی های موتورولا است. همانطور که انتظار می رفت این بروزرسانی شامل پچ امنیتی دسامبر 2019 است. البته این همه ماجرا نیست، زیرا قابلیت ها و ویژگی های جدید بسیاری به گوشی شما اضافه خواهد شد که آن را به یک دستگاه پیشرفته تر تبدیل می نماید.

اگر چه Moto G7 Plus سومین گوشی است که به اندروید 10 مجهز می گردد، تنها دستگاهی است که جزو پروژه Android One نیست. همان طور که احتمالا می دانید دو گوشی Motorola One Power و Motorola One Vision از اعضای این پروژه هستند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 28 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sobhemehriz.ir شناسه مطلب: 789

به "مجهز شدن سومین گوشی موتورولا به آخرین نسخه اندروید 10" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مجهز شدن سومین گوشی موتورولا به آخرین نسخه اندروید 10"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید