غزل شاکری به جزیره سیروس مقدم پیوست

به گزارش صبح مهریز، تهران (پانا) - غزل شاکری جدیدترین بازیگری است که به تازگی مقابل دوربین سریال جزیره به کارگردانی سیروس مقدم رفته است.

غزل شاکری به جزیره سیروس مقدم پیوست

به گزارش روابط عمومی سریال، غزل شاکری بازیگر سینما و تئاتر و تلویزیون که حضور در سینما را از سنین خردسالی تجربه کرد به عنوان جدیدترین بازیگر سریال جزیره با سیروس مقدم همکاری می نماید.

شاکری که بازی در سینما را با فیلم سینمایی گلنار در سنین خردسالی شروع نموده است با بازی در آثار کارگردان های مطرحی همچون مازیار میری، حسن فتحی و کامبوزیا پرتوی کارنامه متفاوتی را رقم زده است. او بعد از تجربه بازی در سریال شهرزاد سال جاری نیز در سومین تجربه بازیگری بعد از جیران با سیروس مقدم در جزیره همکاری می نماید.

فیلمبرداری جزیره جدیدترین ساخته سیروس مقدم خالق آثار مطرحی همچون پایتخت با فیلمنامه ای از علی طالب آبادی در جزیره کیش ادامه دارد و به زودی از فیلیمو پخش می گردد.

این سریال به تهیه کنندگی منوچهر محمدی و امیرحسین حیدری ساخته می گردد و پیش از این حضور محمدرضا فروتن، هنگامه قاضیانی، میترا حجار، امیر مقاره و حسام منظور در این سریال قطعی شده و دیگر بازیگران این سریال به زودی معرفی می شوند.

بعضی از عوامل این سریال عبارتند از: مدیر فیلمبرداری: محمدرضا سکوت، مدیر فراوری: مسعود دلیری، مدیر صدابرداری: بهمن اردلان، تدوینگر: سپیده عبدالوهاب، موسیقی: مسعود سخاوت دوست، طراح چهره پردازی: مهرداد میرکیانی، مدیربرنامه ریزی: سید علی هاشمی، طراح صحنه: پیغام حسین سوری، طراح لباس: آرزو غفوری، بازیگردان: میکائیل شهرستانی، طراحی و ترکیب صدا: حسین ابوالصدق، منشی صحنه: آسیه معصومی، جلوه های ویژه کامپیوتری: امین انتشاری، عکاس: امیرحسین شجاعی، گرافیست: عرفان بهکار، سرپرست گروه فراوری: حسین فیض آبادی، مدیر تدارکات: نادر اژدری.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 7 تیر 1400 بروزرسانی: 7 تیر 1400 گردآورنده: sobhemehriz.ir شناسه مطلب: 1691

به "غزل شاکری به جزیره سیروس مقدم پیوست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "غزل شاکری به جزیره سیروس مقدم پیوست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید