غافلگیری مطهری در زمین و نشست خبری!

به گزارش صبح مهریز، نساجی با نتیجه 2 بر صفر فجرسپاسی را شکست داد و به مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی راه یافت. حمید مطهری، سرمربی نساجی گفت: جام حذفی خیلی مشکل است؛ به خصوص مقابل تیمی که از لیگ پایین تر است چرا که انگیزه بیشتری دارد. گفته بودم فجر تیم ریشه داری است و قابل احترام بازی کرد.

غافلگیری مطهری در زمین و نشست خبری!

در اواسط نشست خبری، محمد عباسی، مهاجم جوان نساجی که گل دوم تیمش را زده بود، وارد سالن نشست خبری شد و از سرمربی خود تشکر کرد و حاضران در محل مصاحبه برای این دو دست زدند.

بعد از این وقفه، مطهری ادامه داد: بعد از زدن گل اول، مقداری بی انگیزه شدیم اما با تعویض های خودمان این مساله جبران کردیم. دیروز هم تیم های بزرگ در جام حذفی اذیت شدند. فوتبال واقعا نزدیک شده است و فاصله خیلی نیست.

سرمربی نساجی با اشاره به باخت سنگین و 5 بر صفر تیمش مقابل پرسپولیس در هفته گذشته گفت: کوشش کردیم تیم خودمان را جمع کنیم و به خوبی هم در این ملاقات حاضر شدیم.

مطهری درباره گلزنی محمد عباسی و بازی دادن به بازیکنان جوان گفت: بازی دادن به بازیکنان جوان زمان دارد. نباید دیر یا خیلی زود به آن ها میدان داد چون در این صور می سوزند. من جوان ها را دوست دارم و مسئله ای ندارم و به آن ها در زمان مناسب میدان می دهم.

مطهری درباره اینکه در این ملاقات بازوبند کاپیتانی با وجود حضور حامد شیری و علیرضا حقیقی در اختیار ایوب کلانتری نهاده شد، گفت: این یک کار قشنگ است که خودم در جریان آن نبودم. بازیکنانم به یک درک متقابل رسیده اند و این یک قوت قلب برای من است. این ها صحنه های قشنگ است که باید در فوتبال زیاد گردد.

مطهری درباره تقویت تیمش در فضل جابجایی اظهار کرد: ما بودجه زیادی ندارم و مهندس حدادیان (مالک تیم) با جان و دل تیم را حمایت می نماید. قیمت ها نجومی است و تا جایی که بودجه ما اجازه دهد، فعالیت می کنیم. اگر بتوانیم، در پست هایی بازیکن می گیریم. در این یکی، دو هفته بحث خروجی ها هم معین می گردد. من جزو مربیانی نیستم که فهرست مازاد می دهند اما شاید بعضی بازیکنان بخواهند جدا شوند.

منبع: فرارو
انتشار: 24 دی 1401 بروزرسانی: 24 دی 1401 گردآورنده: sobhemehriz.ir شناسه مطلب: 2208

به "غافلگیری مطهری در زمین و نشست خبری!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "غافلگیری مطهری در زمین و نشست خبری!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید