طرح اقامت دو ساله دانشجویان خارجی دانشگاه های بریتانیا پس از فارغ التحصیلی

به گزارش صبح مهریز، طرح اقامت دو ساله دانشجویان خارجی دانشگاه های بریتانیا پس از فارغ التحصیلی

دولت بریتانیا از طرحی پیشنهادی خبر داده که به دانشجویان خارجی اجازه می دهد پس از فارغ التحصیلی از دانشگاه به مدت دو سال در این کشور بمانند. این پیشنهاد، در صورت اجرایی شدن، طرحی را که در سال 2012 به عنوان بخشی از کوشش ها برای کاهش مهاجرت به بریتانیا به اجرا در آمد، ملغی می نماید.

طرح اقامت دو ساله دانشجویان خارجی دانشگاه های بریتانیا پس از فارغ التحصیلی

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات مهاجرت تحصیلی کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی کانادا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی کانادا، بهترین مسیر را به سوی مدارو، کالج ها و دانشگاه های کانادا انتخاب کنید.

بر اساس قوانین کنونی، دانشجویان خارجی که به تحصیل در انگلستان و بریتانیانشغول هستند تا چهار ماه پس از انتها تحصیل باید کشور را ترک نمایند. بوریس جانسون، نخست وزیر بریتانیا گفته می خواهد به این ترتیب بهترین افراد را تشویق کند پس از خروج بریتانیا از اتحادیه اروپا برای کار و زندگی به این کشور بیایند.

مقررات جدید برای دانشجویان دوره های کارشناسی و بالاتر از آن که از سال آینده آغاز به تحصیل می نمایند ، لازم الاجرا خواهد شد. پس از اتمام ویزا دو ساله، آن ها می توانند درخواست ویزا طولانی مدت برای کار نمایند. طبق این سیاست جدید هیچ محدودیتی در تعداد دانشجویانی که می توانند چنین ویزا دریافت نمایند وجود نخواهد داشت.

فارغ التحصیلان این امکان را خواهند داشت صرف نظر از مهارت های خود یا رشته ای که در آن تحصیل نموده اند ، درخواست شغلی دهند. دولت بریتانیا می گوید یکی از اهداف این طرح، جذب فارغ التحصیلان با استعداد در رشته هایی مانند ریاضیات، مهندسی و فناوری است.

منبع: سفیرساعی
انتشار: 4 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sobhemehriz.ir شناسه مطلب: 986

به "طرح اقامت دو ساله دانشجویان خارجی دانشگاه های بریتانیا پس از فارغ التحصیلی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طرح اقامت دو ساله دانشجویان خارجی دانشگاه های بریتانیا پس از فارغ التحصیلی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید