ضرورت صیانت از صندلی پزشکان توسط مسئولان

به گزارش صبح مهریز، استاندار زنجان گفت: صیانت از صندلی پزشکی باید مورد مسئولان توجه قرار گیرد.

ضرورت صیانت از صندلی پزشکان توسط مسئولان

به گزارش خبرنگاران، اسدالله درویش امیری ظهر امروز در نشست با جامعه پزشکی با تبریک روز پزشک و داروساز و اعیاد قربان و غدیر، گفت: فلسفه عید قربان، تسلیم بودن در برابر خالق یکتا است و این عید بخشندگی خداوند را به بهترین نحو نشان می دهد. هم چنین عید غدیر روز کامل شدن دین است.

وی ادامه داد: پزشکان نقش بی بدیلی در سالم سازی و بهبود زندگی انسان ها دارند و ایران جزو کشورهایی است که در حوزه پزشکی پیشینه طولانی دارد و وجود دانشمند بزرگ و نامی چون زکریای رازی نشان دهنده این موضوع است.

درویش امیری اضافه کرد: صیانت از صندلی پزشکی باید برای پزشکان و مسئولان مهم باشد و حفظ این صندلی بر عهده مردم، مسئولان و خود پزشکان است.

این مسئول اضافه کرد: پزشکان پس از فرهنگیان هنوز هم جزو معتمدترین اقشار در میان مردم هستند و این صندلی باید حفظ و صیانت گردد.

وی اضافه کرد: هر چند مردم گلایه هایی دارند که برخی از این شکایت ها مربوط به تعداد نوبت دهی بالا و معین نشدن زمان ویزیت توسط پزشکان و ساخته شدن مطب ها در طبقات بالا است که بیماران باید پله های زیادی را برای درمان طی نمایند.

این مسئول اعلام کرد: یکی از دستاوردهای انقلاب اسلامی، توسعه پزشکی است. در دهه 60 و 70 حوزه بزرگی از پزشکان ما را پزشکان پاکستانی و فیلیپینی تشکیل می دادند، در حالی که امروز دیگر این گونه نیست و گسترش مراکز پزشکی در جامعه امروز بیانگر این موضوع است.

درویش امیری توضیح داد: باید منصفانه به دستاوردهای انقلاب نگاه کرد. امروز در هیچ حوزه ای از درمان، نیازمند کشورهای بیگانه نیستیم. نبوغ پزشکان و ظرفیت های بالای پزشکان ما بیانگر این موضوع است، شاید در زمینه تجهیزات پزشکی مشکلاتی در کشور وجود داشته باشد اما نیروی انسانی ما از مهارت بالایی برخوردار هستند.

استاندار زنجان یادآور شد: همچنین از داروسازان باید حمایت گردد، چون در چند سال گذشته در این زمینه کم کاری هایی گردیده است و باید از این ظرفیت ها استفاده کنیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 25 مهر 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sobhemehriz.ir شناسه مطلب: 64

به "ضرورت صیانت از صندلی پزشکان توسط مسئولان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ضرورت صیانت از صندلی پزشکان توسط مسئولان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید