صفی: من پرسپولیسی هستم

به گزارش صبح مهریز، تنیسور کشورمان گفت: من فوتبال را دنبال می کنم و طرفدار پرسپولیس هستم.

صفی: من پرسپولیسی هستم

خبرنگاران - مشکات الزهرا صفی تنیسور 17 ساله کشورمان مدتی پیش در مسابقات تنیس اوپن استرالیا در رده جوانان توانست برابر آنجا نایار تنیسور استرالیایی در 2 ست پیاپی به پیروزی دست یابد و به مرحله بعدی راه یابد. همچنین نماینده کشورمان پس از کسب نتایج درخشان در مسابقات تور دنیای زیر 18 سال پیروز شد، برای نخستین بار نام خود را در بین صد تنیسور برتر دنیا مطرح کند و با اعلام فدراسیون دنیای در جایگاه هشتاد و هفتم دنیا قرار گیرد.

مشکات الزهرا صفی تنیسور کشورمان که چند روز گذشته در مسابقات گرند اسلم استرالیا حضور داشت، درباره علاقه خود به سایر ورزش ها گفت: من به جزو تنیس به همه ورزش ها علاقه دارم و ورزش فوتبال را هم دنبال می کنم و پرسپولیسی هستم.

من بعد از مصاحبه ای که در مسابقات گرند اسلم استرالیا انجام دادم از من پرسیدند که الگوی شما در تنیس چه کسی است و جواب من نادال بود. از من پرسیدند که آیا او را ملاقات کرده اید؟ من هم گفتم نه، اما من رافائل نادال الگوی خود در رشته تنیس را به صورت اتفاقی ملاقات کردم و با آن حرف زدم و عکس گرفتم. نادال هم آن عکس را در صفحه آکادمی خود منتشر و در مورد من یک مصاحبه خوبی انجام داد.

بیشتر بخوانید

خبرنگاران ورزشی سایر حوزه ها

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 3 خرداد 1401 بروزرسانی: 3 خرداد 1401 گردآورنده: sobhemehriz.ir شناسه مطلب: 2058

به "صفی: من پرسپولیسی هستم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صفی: من پرسپولیسی هستم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید