شیائومی از واچ S4 اسپرت، بند 9 و بادز 5 رونمایی کرد

به گزارش صبح مهریز، شیائومی روز گذشته از چندین محصول تازه رونمایی کرد و در این مطلب قصد داریم به مشخصات و قیمت ساعت هوشمند شیائومی واچ S4 اسپرت، مچ بند هوشمند بند 9 و هدفون بادز 5 بپردازیم. در ادامه همراه ما باشید.

شیائومی از واچ S4 اسپرت، بند 9 و بادز 5 رونمایی کرد

شیائومی واچ S4 اسپرت

شیائومی واچ S4 اسپرت یک ساعت هوشمند رده بالا است که با قیمت 275 دلار راهی بازار چین می گردد. بدنه این ساعت از تیتانیوم و شیشه کریستال یاقوت کبود ساخته شده و بعلاوه خریداران می توانند از بین 4 بند مختلف دست به انتخاب بزنند. شیائومی واچ S4 اسپرت تا عمق 40 متری در برابر آب مقاوم بوده و به وسیله انجمن بین المللی غواصی حرفه ای (PADI) تست شده و گواهینامه EN13319 را دریافت نموده است.

در کنار دقت بالای چیپ GPS، باید به پشتیبانی از نقشه آفلاین هم اشاره کنیم تا احتیاج کمتری به استفاده از گوشی حین ورزش کردن داشته باشید. برای این ساعت، از نمایشگر 1.43 اینچی OLED استفاده شده که حداکثر روشنایی آن به 2200 نیت می رسد. درون بدنه باتری بزرگ 586 میلی آمپر ساعتی تعبیه شده که با هر بار شارژ می تواند تا 15 روز دوام بیاورد.

شیائومی مدعی شده سنسور استفاده شده در ساعت واچ S9 اسپرت برای آنالیز ضربان قلب و اکسیژن خون، دقت 97.2 درصدی ارائه می نماید که عدد بسیار بالایی است.

شیائومی بند 9

مچ بند های هوشمند شیائومی هواداران پروپاقرص زیادی دارند و حالا این شرکت از مچ بند نو خود به نام بند 9 رونمایی نموده است که با قیمت 35 دلار راهی بازار چین می گردد. در حالت معمولی، باتری این گجت تا 21 روز دوام می آورد و در صورت فعال کردن قابلیت نمایشگر همواره روشن، می توانید تا 9 روز از آن بهره ببرید.

شیائومی اعلام نموده که پیروز شده دقت سنسور آنالیز ضربان قلب را 16 درصد نسبت به نسل قبلی بهتر کند و در نتیجه با دقت بیشتری این کار را انجام می دهد.

شیائومی بادز 5

در نهایت باید به سراغ هدفون نو شیائومی به نام بادز 5 برویم. هرکدام از هدفون ها فقط 4.2 گرم وزن دارند و با هر بار شارژ 6.5 ساعت موسیقی پخش می نمایند. با در نظر گرفتن شارژ کیس، مجموع عمر باتری به 39 ساعت می رسد. با استفاده از میکروفون های اضافی، شیائومی بادز 5 از قابلیت حذف نویز هم پشتیبانی می نماید. برای خرید شیائومی بادز 5 باید 97 دلار بپردازید.

منبع: GSMArena

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 30 تیر 1403 بروزرسانی: 30 تیر 1403 گردآورنده: sobhemehriz.ir شناسه مطلب: 2331

به "شیائومی از واچ S4 اسپرت، بند 9 و بادز 5 رونمایی کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شیائومی از واچ S4 اسپرت، بند 9 و بادز 5 رونمایی کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید