شرکت ایلان ماسک بی سروصدا بین لس آنجلس و لاس وگاس حفاری می کند

به گزارش صبح مهریز، بر اساس عکس هایی که منتشر شده، احتمال می رود پروژه لوپ ایلان ماسک زودتر از چیزی که تصور می شد گسترش یابد تا لاس وگاس را به لس آنجلس متصل کند.

شرکت ایلان ماسک بی سروصدا بین لس آنجلس و لاس وگاس حفاری می کند

شرکت بورینگ ایلان ماسک که مسئولیت حفر تونل های مورد نیاز پروژه های گسترده او را بر عهده دارد، به احتمال زیاد مشغول ساخت ایستگاهی بین لاس وگاس و لس آنجلس است که می توان آن را اولین گام در اتصال این دو شهر با این شیوه نوین حمل ونقل دانست.

هرچند هنوز توضیحی رسمی از سوی شرکت بورینگ (The Boring Company) منتشر نشده اما در این عکس ها، ماشین حفاری این شرکت به همراه چادرهای بزرگی که در بیابان اطراف آدلانتو کالیفرنیا قرار دارند، دیده می شود. این سازه ها به احتمال زیاد برای ساخت تونلی است که در آینده توسط پروژه لوپ لاس وگاس را به لس آنجلس متصل می کند.

پیش از این ایلان ماسک نمایی از ایستگاه های این پروژه را منتشر کرده بود که قرار است مراکز مختلف نمایشگاهی را در لاس وگاس به یکدیگر متصل نماید. او همچنین تصویری از تونل زیرزمینی در لس آنجلس به اشتراک گذاشته بود. شرکت بورینگ نیز گسترش پروژه لوپ را محتمل دانسته بود.

اکنون موقعیت ماشین آلات در آدلانتو به چند دلیل می تواند نشانه ای برای اتصال دو شهر از طریق این پروژه باشد. نخست این که آدلانتو بین دو شهر و در میانه راه لس آنجلس به لاس وگاس است. اگر تونلی بخواهد دو شهر را به یکدیگر اتصال دهد، باید از آدلانتو یا نزدیکی آن بگذرد تا مسیری مناسب و کارآمد برای مسافران باشد.

از سویی شرکت بورینگ اعلام کرده که توسعه پروژه لوپ در آینده امکان پذیر است و هر فعالیتی در این زمینه با زیرساخت های مشابهی انجام می شود تا خودروهای الکتریکی تسلا، امکان حرکت بدون راننده را درون تونل داشته باشند.

گسترش پروژه لوپ که در حال حاضر تونل های آن در مرکز همایش ها و بازدیدکنندگان لاس وگاس کامل شده است، به خودروهای تسلا امکان می دهد تا با سرعت 155 مایل بر ساعت (250 کیلومتر بر ساعت) حرکت کنند که برای طی کردن فاصله مستقیم 244.66 مایلی (294 کیلومتری) بین لاس وگاس و لس آنجلس مناسب خواهد بود.

علاوه بر این، نقشه منتشر شده از پروژه لوپ در مرکز همایش ها و بازدیدکنندگان لاس وگاس حاکی از آن است که پروژه به سمت لس آنجلس امتداد می یابد. در این نقشه ایستگاه ها با نقطه ای آبی معین شده اند و یک فلش جهت به سمت لس آنجلس را نشان می دهد. این می تواند بیانگر ادامه پروژه به سمت لس آنجلس باشد و آدلانتو به عنوان نقطه آغاز حفاری درنظر گرفته شده باشد.

همچنین این شرکت در حال استخدام نیروهایی برای فعالیت در آدلانتو است و از افرادی که پنج سال سابقه کار با ماشین های حفاری تونل (TBM)، حداقل تحصیلات دبیرستانی و آشنایی مقدماتی با رایانه دارند، دعوت به همکاری کرده است.

در حال حاضر پروژه لوپ در مرکز نمایشگاهی لاس وگاس مراحل پایانی را می گذراند و پیش بینی می شود که تا ژانویه 2021 (دی 1399) به اتمام برسد. هرچند برگزاری کاملا مجازی نمایشگاه CES 2021 و تعویق احتمالی دیگر فعالیت های این مرکز، می تواند موجب طولانی تر شدن زمان اتمام پروژه لوپ شود. پروژه ای که به بازدیدکنندگان امکان می دهد به شیوه ای پایدار و سریع بین نقاط مختلف نمایشگاه جابه جا شوند.

عکس ها از Teslarati

منبع: Teslarati

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 6 مهر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sobhemehriz.ir شناسه مطلب: 1171

به "شرکت ایلان ماسک بی سروصدا بین لس آنجلس و لاس وگاس حفاری می کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شرکت ایلان ماسک بی سروصدا بین لس آنجلس و لاس وگاس حفاری می کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید