سرای عامری ها در میان 25 هتل برتر خاورمیانه

به گزارش صبح مهریز، یکی از زیباترین خانه های تاریخی کاشان که اکنون بعنوان یک مهمانسرای 5 ستاره بروی گردشگران باز است، سرای عامری های کاشان می باشد. این بنای تاریخی از سوی تریپ ادوایزر، مهم ترین سایت گردشگری جهان، به عنوان یکی از 25 هتل برتر خاورمیانه در سال 2016 انتخاب شد.

این مجموعه با معماری بینظیر خود یکی از دیدنی ترین بناهای تاریخی کاشان است که مسافران می توانند علاوه بر اقامتی آرام و بینظیر، این شاهکار را در طول اقامت خود ببینند.سرای عامری ها، که قدمت آن به اواخر دوران زندیه و اوایل قاجار برمی گردد، خانه 12 هزار متری حاکم کاشان بوده که تا اوایل قرن جاری نیز در آن زندگی سنتی ساکنان اصلی ادامه داشته است. از فضاهای مهم معماری خانه عامریها باید از سرداب، شاه نشین، آینه خانه، هفت دری، هشتی ورودی، ایوان تابستانی و زمستانی، حوض خانه، بهاربند و دو بادگیر نام برد.

سرای عامری ها در میان 25 هتل برتر خاورمیانه

خانه عامری ها، در گذر زمان، دچار آسیب های متعددی می شود و به حالت غیرمسکونی در می آید تا این که در دهه اخیر، بازسازی و به روی گردشگران گشوده شد. این مجموعه تاریخی با داشتن ده ها اتاق و حیاط اندورنی و بیرونی، آینه تمام نمای معماری و زندگی دوران قاجار است و 15 اتاقی که تحت عنوان کاشانک شناخته می شوند، متفاوت با یکدیگر و مستقل از هم هستند و پذیرای گردشگران داخلی و خارجی اند.

امیدرضا کاظمی مدیریت کل هتل سرای عامری ها با اشاره به این که امسال مراکز اقامتی در ایران توانسته اند جایگاه خوبی در رده بندی این پایگاه اینترنتی داشته باشند، تاکید کرد که هتل سرای عامری ها با ارائه خدمات گسترده و با کیفیت بالا به گردشگران توانسته رضایت عالی آنان را جلب کند و در حال حاضر به عنوان توصیه تریپ ادوایزر به عنوان اقامتگاه عالی کاشان مطرح شود.

وی ادامه داد که پایگاه تریپ ادوایزر در میان سایت های مطرح در صنعت گردشگری بسیار شناخته شده است و بسیاری از گردشگران برای دریافت اطلاعات سفرهای خود به این سایت مراجعه کرده و به توصیه های این سایت عمل می کنند.

کاظمی با بیان این که امروز آن چیزی که درجه کیفیت هتل ها و اقامتگاه ها را تعیین می کند حس و تجربه گردشگر و میهمان است، اضافه کرد:

معرفی بهترین بهترین ها در ارائه خدمات، کیفیت و رضایت مداری اهداف اصلی این وب سایت گردشگری است که با بررسی بین هتل ها، مراکز اقامتی، جاذبه های گردشگری و برندها و محصولات مرتبط در صنعت گردشگری اتفاق می افتد.

منبع: الی گشت
انتشار: 9 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sobhemehriz.ir شناسه مطلب: 814

به "سرای عامری ها در میان 25 هتل برتر خاورمیانه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرای عامری ها در میان 25 هتل برتر خاورمیانه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید