رکابزنان ناشنوا در انتظار عضویت در اتحادیه بین المللی دوچرخه سواری

به گزارش صبح مهریز، رییس انجمن دوچرخه سواری ناشنوایان گفت: دوچرخه سواری ناشنوایان به دلیل این که عضو اتحادیه بین المللی دوچرخه سواری نیست برای شرکت در مسابقات با مسائل زیادی روبرو است.

رکابزنان ناشنوا در انتظار عضویت در اتحادیه بین المللی دوچرخه سواری

فرهاد عصفوری در گفت وگو با خبرنگاران، اظهار کرد: دوچرخه سواری ناشنوایان به دلیل این که زیر نظر اتحادیه بین المللی دوچرخه سواری نیست برای شرکت در مسابقات باید تحت قوانین کشور میزبان قرار بگیرد و این مساله مسائل زیادی را برای دوچرخه سواران از نظر داوری ایجاد می کند. به طوری که میزبان به خاطر نبود نماینده ای از اتحادیه بین المللی دوچرخه سواری در مسابقات قوانین را به راحتی تغییر و نتایج را به نفع خود رقم می زند و این مساله شرایط را برای دوچرخه سواران سایر کشورها سخت می کند.

وی گفت: در طی سالهای گذشته این مساله آسیب های زیادی را به دوچرخه سواران ناشنوا ایجاد کرده و سبب ضعیف شدن جایگاه آنها در مسابقات آسیایی و بین المللی شده است. البته با تغییر ریاست فدراسیون و با حضور مهران تیشه گران تلاش بر این است که این جایگاه پررنگ دیده شود و سرمایه گذاری خوبی بر روی دوچرخه سواری ناشنوایان صورت بگیرد.

رییس انجمن دوچرخه سواری ناشنوایان شرح داد: از بهمن سال گذشته که ریاست انجمن را دوباره بر عهده گرفتم سعی داشتم هیات های استانی ناشنوایان را فعال تر کنم و با برگزاری مسابقات قهرمانی کشور و شناسایی استعدادها رونق دوباره ای به دوچرخه سواری ناشنوایان بدهیم که متاسفانه با شیوع ویروس کرونا همه چیز تحت الشعاع قرار گرفت. الان منتظرم شرایط از نظر این بیماری به حالت عادی برشود تا تمرینات را در بخش جاده و کوهستان آغاز کنیم.

عصفوری در سرانجام اضافه نمود: امسال دو رویداد مهم مسابقات قهرمانی جهان در ترکیه و تور تایوان نیمه دوم سال پیش بینی شده که سعی داریم با حضور در این دو رویداد دوباره دوچرخه سواری ناشنوایان را مطرح کنیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 25 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sobhemehriz.ir شناسه مطلب: 1084

به "رکابزنان ناشنوا در انتظار عضویت در اتحادیه بین المللی دوچرخه سواری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رکابزنان ناشنوا در انتظار عضویت در اتحادیه بین المللی دوچرخه سواری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید